کد خبر : 1377216 | 14 آذر 1395 ساعت 12:10 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

فقط 3 هت‌تریک در 96 مسابقه!

در 12 هفته سپری شده از لیگ برتر که مجموعا 96 مسابقه برگزار شده تنها سه هت تریک داشتیم.

فقط 3 هت‌تریک در 96 مسابقه!

به گزارش "ورزش سه"، دو هت تریک  هفته دوازدهم رخ داد. ساسان انصاری مهاجم فولاد در بازی با نفت تهران که با برتری 4-2 تیمش همراه بود زننده 3 گل تیمش بود و ذوب آهن هم با هت تریک مرتضی تبریزی پیکان را شکست داد. پیش از این هت تریک ها در 11 هفته تنها یک هت تریک را شاهد بودیم و سازنده آن کسی بود جزء مهدی رجب زاده که در بازی با صنعت نفت در آبادان 3 گل زد.

 


3 هت تریک برای 96 مسابقه کم است. این نشان می دهد در لیگ برتر کمتر نتایج چالشی و پر گل رخ می دهد. شاید به خاطر سیاست احتیاط گونه تیم ها باشد. اینکه ابتدا به گل نخوردن فکر می کنند و بعد گل زدن. شاید هم تیم ها در دفاع کردن آن قدر قوی شده اند که تبحر مهاجمان را در خود غرق می کنند.

 


پیروزی 3- 0 ذوب آهن در برابر پیکان یا برتری 4- 2 فولاد در برابر نفت تهران از جمله نتایجی است که کمتر در لیگ برتر اتفاق می افتد و شاید هر 3 – 4 هفته شاهد چنین بازی ها و چنین نتایجی باشیم. طبیعتا تکرار این بازی ها و این نتایج می تواند بازی های لیگ برتر را جذاب تر کند. بازی های لیگ برتر جذاب تر شود تماشاگر بیشتری به استادیوم می آیند. اسپانسرها برای حضور در فوتبال ترغیب می شوند و در نهایت اینکه از این اتفاق تیم ملی هم سود می برد.

دیدگاه‌ها