کد خبر : 1377221 | 14 آذر 1395 ساعت 12:32 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر امیدهای کشور

صبای قم چهاردهم، امیدهای صبا اول

در حالی که صبای قم در این فصل از بازی های لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته و در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد تیم امید صبای قم در لیگ برتر امیدهای کشور پیشتاز است.

به گزارش "ورزش سه"،  با گذشت چهار هفته از بازی های لیگ برتر امیدهای کشور صبای قم تنها تیمی است که به هر 12 امتیاز ممکن دست یافته است و با اقتدار یکه تاز صدر جدول است. حضور تیم های فولاد خوزستان و ملوان انزلی در رده های دوم و سوم جدول با توجه به اینکه به باشگاه های بازیکن ساز مشهور هستند طبیعی است!


در جدول رده بندی لیگ برتر امیدهای کشور عدم حضور تیم های تهرانی در نوع خود جالب است. ظاهرا تهرانی ها سال های سال است در مسابقات کشوری حضور پیدا نمی کنند و به حضور در مسابقات تهران اکتفا می کنند. به خصوص که در حوزه تهران حضور تیم های صاحب نام از جمله استقلال و پرسپولیس جلوه خاصی به مسابقات داده است.

 

1161262


البته لیگ برتر امیدهای کشور در سکوت کامل خبری برگزار می شود! شاید به این خاطر که همه تیم های لیگ برتر در آن حاضر نیستند و شاید به خاطر کم توجهی باشگاه ها و حتی فدراسیون فوتبال به این بازی ها باشد. در فوتبال حرفه ای معمولا در روز بازی تیم های حرفه ای در لیگ برتر امیدهای دو باشگاه هم با هم بازی می کنند. اما همان طور که اشاره شد در لیگ برتر امیدهای کشور همه تیم های لیگ برتری حاضر نیستند. و گاها شاهد حضور تیم هایی هستیم که در لیگ برتر و حتی لیگ یک نیستند.


صدرنشینی صبای قم در لیگ برتر امیدهای کشور در نوع خود جالب است . با توجه به اینکه این تیم بر خلاف صبا در قم تمرین می کند و بیشتر نیروهایش بومی هستند بیانگر این مسئله است که فوتبال قم استعدادهای خوبی دارد. هر چند بهره گیری از این جوانان در تیم اصلی به خوبی اتفاق نمی افتد.

 

1161261

دیدگاه‌ها