کد خبر : 1377229 | 14 آذر 1395 ساعت 12:51 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد فدراسیون جهانی دوومیدانی با ASICS

اولیویه گریس که مدیر اجرایی فدراسیون جهانی دوومیدانی (IAAF) است اعلام کرد با توجه به تمام شدن قرارداد IAAF با آدیداس، این فدراسیون قراردادی سه ساله با ASICS امضا کرده است.

قرارداد فدراسیون جهانی دوومیدانی با ASICS

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بعد از کنگره خاص IAAF برای ایجاد اصلاحات، کمپانی آدیداس تایید کرد قرارداد 11 ساله خود را با IAAF را سه سال زودتر به پایان می‌رساند و تا پایان سال 2016 این قرارداد پابرجا خواهد بود.

 

اولیویه گریس نیز اعلام کرد که این فدراسیون قرارداد سه ساله‌ای با کمپانی ASICS امضا کرده است. گریس در این باره گفت: از اعلام این خبر بسیار خوشحالم. تلاش کردیم قرارداد همکاری چند ساله با ASICS امضا کنیم. این همکاری از ماه ژانویه آغاز می‌شود و در مسابقه‌های قهرمانی جهان 2017 لندن و 2019 قطر اجرا می‌شود. تلاش می‌کنیم همکاری را با آن‌ها افزایش بدهیم.

 

رییس کمپانی ASICS نیز در این باره اظهار کرد: بسیار خوشحالم که به عنوان یک همکار رسمی از IAAF حمایت می‌کنیم. تلاش می‌کنیم محصولات باکیفیت تولید کنیم و با حمایت از دوومیدانی، به گسترش ورزش در جهان کمک کنیم.

 

کمپانی ASICS در سال 1949 تاسیس شده است و ابتدا کفش‌های بسکتبال تولید می‌کرده است. در ماه آوریل (اردیبهشت) 2015 ASICS قراردادی امضا کرد که بر اساس آن از حامیان اصلی المپیک 2020 ژاپن خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها