کد خبر : 1377243 | 14 آذر 1395 ساعت 13:21 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

در بازی با استقلال روی او حساب بازی کردیم

تاوارس: اخباری می‌تواند به فوتبال اروپا برود

مربی دروازه‎‌بان‌های تراکتورسازی اعتقاد دارد محمدرضا اخباری می تواند روزهای خوبی را سپری کند.

تاوارس: اخباری می‌تواند به فوتبال اروپا برود

به گزارش "ورزش‌سه"، روی تاوارس مربی پرتغالی گلرهای تراکتورسازی دو سال است در این سمت فعالیت می کند. او در گفت و گو با با سایت باشگاه تراکتور درباره وضعیت دروازه بان های تیمش و همچنین دیدار با استقلال توضیحاتی را ارائه کرده است.  


3 دروازه‌بان مطمئن داریم


ما در این مقطع با 3 دروازه‌بان تمرین می‌کنیم که محمدرضا اخباری و فرزین گروسیان 2 دروازه‌بان اصلی ما هستند که برای بازی‌ها انتخاب شدند. دروازه‌بان سوم ما محمدامین بهرامی است که در اردوهای تیمی ما حضور پیدا می‌کند. این دروازه‌بانان توانایی بالایی دارند و اطمینان دارم که آینده خوبی پیش روی دارند و می‌توان گفت 3 دروازه‌بان مطمئن در تراکتورسازی داریم.


اخباری می‌تواند به اروپا برود


من می‌توانم اخباری را مثال بزنم که دروازه‌بان اصلی تیم ما محسوب می‌شود و می‌تواند در اروپا بازی کند چون یک بازیکن باشخصیت و حرفه‌ای است و همیشه می‌داند که چگونه زندگی کند و اهداف خوبی برای خود در نظر گرفته است. من با دروازه‌بانان بزرگ دنیا کارکردم و معتقدم می‌توان اخباری را هم جزو این دروازه‌بانان بزرگ در نظر گرفت و به توانایی‌های او ایمان‌دارم.


رضایت کامل از اخباری


بدون شک از او رضایت کاملی دارم چون به نحو احسن کار می‌کند و بازیکنی است که هر روز تلاش می‌کند و چنین بازیکنی لیاقت این را دارد که بازیکن فیکس باشد. هرکسی با تمام وجود برای کار خود وقت بگذارد به‌طور حتم خدا هم به او کمک می‌کند. با حرف زدن نمی‌توان موفق شد چون خیلی‌ها هستند که فقط حرف می‌زنند ولی هیچ‌وقت به موفقیت دست پیدا نمی‌کنند پس باید برای موفقیت تلاش کرد و اخباری هم تلاش خوبی برای رسیدن به خواسته‌هایش دارد.


حساب صد درصدی روی اخباری مقابل استقلال


من روی دروازه‌بانان تیمم 100 درصد حساب باز کردم چون در تمرینات 100 درصد توانم را روی آن‌ها می‌گذارم و روزی که بازیکنم 50 درصد توانش را به کار بگیرد دیگر دروازه‌بان من نیست چون من 50 درصدی کار نمی‌کنم و باید با تمام وجود تلاش کنیم تا تیممان را به خواسته‌هایش برسانیم. چون تمرین فقط در زمین تمرین نیست بلکه ما در خانه هم باید تمرکز لازم را داشته باشیم و تمرین کنیم.


به پایه ها هم توجه می کنم


در تمامی باشگاه‌هایی که من حضور داشتم دوست داشتم علاوه بر دروازه‌بانان تیم اصلی با دروازه‌بانان تیم‌های پایه هم کارکنم و به آن‌ها کمک کنم. چون خود من به مدت 20 سال دروازه‌بان بودم و خیلی وقت‌ها کمکی به من نشده بود. وقتی می‌گویم کمکی نشده بود یعنی مربی خوب و حرفه‌ای نداشتم پس بین خودم و خدا قراری گذاشتم که وقتی به جایگاه حرفه‌ای فوتبال رسیدم به‌تمامی دروازه‌بانانی که کنارم هستند کمک کنم و در حال حاضر هم تمامی تلاشم را به کار می‌گیرم تا اطلاعات و تجربیات خودم را به آن‌ها منتقل کنم.

دیدگاه‌ها