کد خبر : 1377251 | 14 آذر 1395 ساعت 13:51 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم برنده بازی باشم؛

علی‌عسگر: به مدیران گفتم مشکل مالی دارم

حمید علی عسگر می گوید که در صورت حل نشدن مشکلات مالی تیم پدیده اتفاقات بدی ممکن است برای تیم رخ دهد.

علی‌عسگر: به مدیران گفتم مشکل مالی دارم

حمید علی عسگر بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دیدار برابر صنعت نفت آبادان که با شکست 1 بر صفر تیم سیاه جامگان در مشهد همراه شد به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: شرایط بازی طوری شد که در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم خوب شدیم. اگر منصفانه بگویم می توانستیم مساوی بگیریم و حتی برنده بازی باشیم. در مجموع اگر عملکرد بهتری داشتیم می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.


وی در مورد اینکه آیا به این موضوع اعتقاد دارد که بازیکنان صنعت نفت در نیمه دوم به وقت کشی پرداختند، ادامه داد: فوتبال یک ورزش حرفه ای است و بعد از بازی کسی نمی گوید حسن هوری یا بازیکنان صنعت نفت وقت کشی کردند. ولی وقتی این حرکات بیش از اندازه باشد، کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار می دهد.


حمید علی عسگر در مورد نتایج تیم بعد از آمدن خداداد عزیزی افزود: آقای عزیزی تازه به تیم وارد شده است و هنوز شرایط به ثابت نشده است. فکر می کنم شرایط خوبی داریم و در سه بازی آینده تا پایان نیم فصل نتایج خوبی خواهیم گرفت ولی اگر مشکلات تیم حل نشود اتفاقات بدی می افتد.


وینگر تیم سیاه جامگان در مورد شرایط مالی این تیم و اینکه در صورت ادامه مشکلات در تیم می ماند یا خیر، عنوان کرد: من به مدیران تیم هم گفتم که از لحاظ مالی مشکل دارم. چون از تیم های دیگر پیشنهاد دارم و در صورتی که مشکلاتم حل نشود علیرغم میل باطنی و علاقه ای که به ماندن در مشهد دارم، مجبور به ترک تیم می شوم. اگر شرایط مالی درست نشود، فکر می کنم تیم شرایط بدی پیدا می کند و این اتفاق اصلا خوب نیست.

دیدگاه‌ها