کد خبر : 1377254 | 14 آذر 1395 ساعت 13:12 | 29K بازدید | 6 دیدگاه

از رحمتی و رفیعی گرفته تا قلعه نویی و منصوریان

جنگ ستارگان در آزادی!

بازی روز جمعه استقلال برابر تراکتورسازی بدون تردید جنگ ستاره های دو تیم خواهد بود.

جنگ ستارگان در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، بازی های دو تیم استقلال و تراکتورسازی در طول سال هایی که بازی دو تیم برگزار شده همیشه از جذابیت ویژه ای برخوردار بوده و آن چیزی که نبرد روز جمعه را جذاب تر می کند، حضور ستاره های دو تیم و البته کری ها و اختلاف هایی است که بین آنها وجود دارد. با چهره های ویژه بازی استقلال- تراکتورسازی همراه ما باشید:

 


لوسیانو ادینیو 

 

1158025


حضور ادینیو در ترکیب تراکتورسازی از آن جهت جذاب است که در زمانی که قلعه نویی سرمربی استقلال بود، تلاش زیادی کرد که این بازیکن را به خدمت بگیرد اما رقم بالای قرارداد این بازیکن باعث شد ستاره برزیلی لیگ ایران هرگز پیراهن آبی استقلال را برتن نکند. حالا ادینیو روز جمعه با سابقه 4 بار گلزنی به استقلال با پیراهن تیم های مس و تراکتورسازی  تلاش می کند آمار گلزنی اش به این تیم را بهبود ببخشد.

 


فرزاد حاتمی

 

1129206


فرزاد حاتمی در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم با استقلال قرارداد امضا کرد و نقش مهمی هم در قهرمانی این تیم داشت. او در نیم فصل دوم در  مجموع 15 بازی 6 گل برای استقلال به ثمر رساند اما به دلایل نامعلوم در پایان فصل توسط قلعه نویی از لیست این تیم کنار گذاشته شد. او حالا با قلعه نویی در تراکتورسازی بازی می کند و امیدوار است بتواند برابر تیم سابقش درخشش ویژه ای داشته باشد.

 


محمد نوری

 


محمد نوری مرد محبوب قلعه نویی است که بالاخره بعد از سال ها این همکاری صورت گرفت. زمانی که نوری در پرسپولیس بازی می کرد قلعه نویی بارها تلاش کرد که او را به استقلال بیاورد اما تعصب ویژه این بازیکن به پیراهن قرمز باعث شد این انتقال هرگز عملی نشود. نوری با درخشش در بازی جمعه با یک تیر 2 نشان می زند، هم به تراکتورسازی در راه پس گرفتن صدرجدول کمک می کند و هم باعث می شود استقلال از کورس رقابت برسر قهرمانی خارج شود.

 


سروش رفیعی

 

1109558


سروش رفیعی یکی از اهداف استقلال در نقل و انتقالات زمستانی است و حالا باید روز جمعه برابر تیمی قرار بگیرد که بهترین دوستانش در آن بازی می کنند. رفیعی رابطه بسیار نزدیکی با مهدی رحمتی، بختیار رحمانی و کاوه رضایی دارد و شاید به همین دلیل باشد که عده ای اعتقاد دارند او از بین تمام پیشنهادهایش استقلال را انتخاب می کند. با وجود تمام این حرف ها رفیعی کوه انگیزه است که بتواند با شکست استقلال تیمش را به دوباره به صدرجدول برگرداند.

 


امیر قلعه‌نویی

 

1161016


پرافتخارترین مربی استقلال در لیگ برتر روز جمعه برای موفقیت تراکتورسازی تلاش می کند. او که بارها اعلام کرده که از نحوه جدایی اش از استقلال در پایان لیگ چهاردهم اصلا راضی نیست، در بازی روز جمعه می خواهد خیلی چیزها را ثابت کند. از همه این ها گذشته قلعه نویی رقابت زیرپوستی با منصوریان دارد و این جدال بدون تردید برای او یک دیدار حیثیتی خواهد بود. 

 


بختیار رحمانی

 

1153229


بختیار رحمانی دو فصل خدمت سربازی اش را در تراکتورسازی سپری کرده اما در پایان فصل گذشته حاضر نشد قراردادش را با این تیم تمدید کند و ترجیح داد با استقلال قرارداد امضا کند که مدعی است از بچگی طرفدار آن بوده است. بختیار رحمانی که روزهای نسبتا درخشانی در تراکتورسازی داشت، در بازی روز جمعه تلاش می کند به روزهای خوب خود در استقلال هم برسد.

 


مهدی رحمتی

 

1153062


مهدی رحمتی به جز این که برای قهرمانی استقلال تلاش می کند، اصلا رابطه خوبی با امیرقلعه نویی ندارد و طبیعی است که بیشتر از هر بازیکن دیگری تلاش می کند تیمش  برنده بازی با تراکتور باشد تا سرمربی فعلی سرخپوشان را مغلوب کند. رحمتی اگر آماده باشد استقلال می تواند امیدوار به پیروزی در این بازی باشد.

 


علیرضا منصوریان

 

1160728


علیرضا منصوریان پیراهن استقلال را با پیشنهاد امیرقلعه نویی برتن کرد و طبیعی است که  این بازی  به نوعی تقابل استاد و شاگرد خواهد بود. به جز این منصوریان درطول هفته هایی که در استقلال فعالیت کرده همیشه فعالیتش زیر سایه قلعه نویی بوده است و طبیعی است که روز جمعه برای منصوریان یک روز ویژه است.

دیدگاه‌ها