کد خبر : 1377272 | 14 آذر 1395 ساعت 15:26 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

دین محمدی:بازیکنان استقلال از حاشیه دوری کنند

مربی فصل گذشته استقلال با بیان این نکته که آبی ها نباید وارد حاشیه شوند می گوید حاشیه بازی با تراکتور قهرمانی را از استقلال گرفته است.

دین محمدی:بازیکنان استقلال از حاشیه دوری کنند

سیروس دین محمدی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره دیدار استقلال برابر صبای قم گفت: استقلال در دیدار با صبای قم در مجموع جریان بازی تیم برتر بود و خوب بازی کرد. نمایش استقلال در نیمه اول بسیار بهتر بود و با اضافه شدن مدافعان کناری به حمله، این تیم در حمله موفق ظاهر شد و البته مزد آن را گرفت.


او در ادامه درباره دیدار استقلال با تراکتورسازی افزود: تراکتورسازی تیم پر مهره ای است که بازی با این تیم پر مهره بسیار سخت است. تراکتورسازی از نظر مهره، جز بهترین تیم ها است و بسیار باهوش فوتبال بازی می کند. استقلال اگر می خواهد برنده باشد، باید از حاشیه دوری کند. فصل گذشته حاشیه باعث شد استقلال شکست خورد و قهرمانی لیگ را در آن بازی از دست دادیم.


مربی فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که چه کسی را مقصر این حاشیه ها می داند، بیان کرد: اصلا نمی خواهم از کسی اسم بیاورم اما مطمئن باشید اگر فصل گذشته حاشیه به وجود نمی آمد، ما بازی را برده بودیم. اگر در تیم ما آرامش وجود داشت، برنده از زمین خارج می شدیم. باز هم می گویم نمی خواهم از کسی اسم بیاورم اما امیدوارم روز جمعه بازی بی حاشیه ای را شاهد باشیم.


وی ادامه داد: استقلال نباید اشتباه فصل گذشته را تکرار کند و باید در این بازی نمایشی متفاوت داشته باشد. فصل گذشته کل بازی به حاشیه کشیده شد و امسال بازیکنان نباید اجازه بدهند بازی به حاشیه کشیده شود. استقلال اگر با حوصله فوتبال بازی کند، قطعا در این بازی برنده است.


دین محمدی در پایان بیان کرد: ذوب آهن با چند برد پی در پی به کورس قهرمانی نزدیک شده و استقلال هم اگر این بازی را ببرد، وارد کورس خواهد شد. تیم منصوریان می تواند این برد را به دست بیاورد و وارد کورس شود.

دیدگاه‌ها