کد خبر : 1377287 | 14 آذر 1395 ساعت 16:13 | 42.4K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش:

چرا بارسلونا می تواند به قهرمانی امیدوار باشد؟

پس از تساوی شب گذشته بارسلونا و رئال، بهترین بخت آبی اناری ها برای کاهش فاصله 6 امتیازی با رئال از بین رفت.

چرا بارسلونا می تواند به قهرمانی امیدوار باشد؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روزهای خوبی را سپری نمی کند. پس از دو تساوی متوالی برابر مالاگا و سوسیداد، از دست دادن دو امتیاز خانگی دیگر برابر رئال نیز باعث شد تا فاصله 6 امتیازی این تیم با کهکشانی های صدرنشین دست نخورده بماند.

بسیاری این فاصله را با وجود اینکه در هفته 14 لالیگا به سر می بریم، غیرقابل جبران می دانند؛ ولی تقویم مسابقات به گونه ای است که احتمال هر اتفاقی ممکن است و بارسا نباید چندان به گرفتن رئال ناامید باشد.

 

24 هفته تا انتهای لالیگا باقیمانده و بارسلونا تاکنون بازی در زمین های دشواری چون سن مامش، مستایا، بالائیدوس و سانچیس پیسخوان را تجربه کرده است؛ در حالیکه رئال هنوز به هیچکدام از این زمین ها نرفته است. بیلبائو، والنسیا، سلتا و سویا می توانند در زمین خود رئال را با دردسر مواجه کنند.

ضمن اینکه بارسلونا در ادامه کار خود باید به زمین رئال، اتلتیکو و ویارئال برود. به اینها بازی در زمین اسپانیول 4 هفته به اتمام لالیگا را نیز اضافه کنید. رئال همچنین باید در جام جهانی باشگاه ها نیز شرکت کند؛ تورتمنتی که می تواند بر خستگی ستاره های این تیم بیفزاید.

 

 

1161190

 

 

تا انتهای نیم فصل، دو تیم 5 بازی دیگر پیش رو دارند.

بارسا هفته بعد در زمین اوساسونا بازی دارد و سپس میزبان اسپانیول است. در هفته 17، بارسا یک مسابقه دشوار در زمین ویارئال باید برگزار کند و سپس میزبان لاس پالماس خواهد بود. آخرین بازی نیم فصل بارسا هم در زمین ایبار است.

 

در سوی دیگر، رئال هفته بعد میزبان دپورتیوو است و دو هفته بعد به جام جهانی باشگاه ها در ژاپن خواهد رفت. بدین ترتیب بازی این تیم با والنسیا به فوریه(بهمن ماه) موکول شده است. رئال پس از بازگشت از ژاپن، در هفته 17 میزبان گرانادا است و سپس در یک بازی سخت، به میهمانی سویا خواهد رفت. بازی آخر رئال در نیم فصل نیز در خانه مقابل مالاگا خواهد بود.

دیدگاه‌ها