کد خبر : 1377291 | 14 آذر 1395 ساعت 16:36 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

هفته ششم لیگ بسکتبال؛

جنوب در انتظار دربی بسکتی ها

این هفته از لیگ بسکتبال دو دیدار مهمی را شاهد خواهد داشت جایی که یکی از دو تیم شهرداری گرگان و آ.اس شیراز بالاخره اولین برد خود را به دست خواهند آورد و جنوبی‌ها هم دربی حساس را برگزار می‌کنند.

جنوب در انتظار دربی بسکتی ها

به گزارش "ورزش سه"، هفته ششم لیگ برتر بسکتبال فردا با رقابت‌هایی نزدیک به هم پیگیری می‌شود. دو تیم پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان مهم‌ترین مسابقه این هفته را در بندر امام برگزار می‌کنند. تیم پتروشیمی تا به حال شکستی در لیگ نداشته و با امتیاز میزبانی، امکان حفظ روند بدون باخت خود را دارد و تیم نفت برای حفظ جایگاه در رده‌های بالای جدول باید در این بازی برنده شود. پتروشیمی و نفت از زمان ورود آبادانی ها به لیگ برتر، 11 بار با یکدیگر روبرو شده‌اند که سهم پتروشیمی 10 برد و سهم نفت تنها یک برد در مرحله مقدماتی فصل قبل بوده است. باخت های نفت شامل مرحله فینال فصل قبل هم می‌شود.


 قعرنشین‌های لیگ هم به مصاف هم می‌روند که لوله آ.اس شیراز میزبان شهرداری گرگان است. این مسابقه برای دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد و دو تیم به دنبال نخستین بردشان در فصل هستند. با توجه به اینکه رائول مارشال دومین بازیکن خارجی شهرداری گرگان هم به احتمال زیاد بازی خواهد کرد مطمئناً کار تیم میزبان آنهم بدون بازیکن خارجی بسیار دشوار خواهد شد.


* برنامه هفته ششم:


پتروشیمی - نفت آبادان
شیمیدر تهران - نیروی زمینی
شهرداری کاشان - شهرداری اراک
لوله آ.اس شیراز - شهرداری گرگان
دانشگاه آزاد - شهرداری تبریز

* جدول رده‌بندی:


1. پتروشیمی
2. دانشگاه آزاد
3. نفت آبادان
4. شهرداری تبریز
5. شهرداری اراک
6. شیمیدر تهران
7. نیروی زمینی
8. شهرداری کاشان
9. شهرداری گرگان
10. لوله آ.اس شیراز

دیدگاه‌ها