کد خبر : 1377292 | 14 آذر 1395 ساعت 15:59 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

با درخشش لاپادولا

پیروزی خانگی دشوار میلان برابر کروتونه

دیدار تیم های میلان و کروتونه لحظلاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود روسونری ها خاتمه یافت تا میلان موقتا به رده دوم جدول سری آ ایتالیا صعود کند.

پیروزی خانگی دشوار میلان برابر کروتونه

به گزارش "ورزش سه"، میلان، تیم سوم جدول سری آ ایتالیا، پس از پیروزی 1-4 در زمین امپولی، میزبان کروتونه، تیم نوزدهم سری آ بود. کورتونه 6 امتیازی، هفته گذشته در خانه برابر سامپدوریا به تساوی دست یافته بود.

 

میلان بازی را بهتر آغاز کرد اما با وجود مالکیت بر توپ و میدان، قادر به خلق موقعیت جدی نبود و در عوض در اولین خطری که روی دروازه اش حادث شد، یک گل دریافت کرد.

 

26 دقیقه از بازی گذشته بود که روی یک ضد حمله، رودان بیرون محوطه جریمه میلان و در شرایطی نامتعادل توپ را به فالچینلی که تک و تنها بود رساند و او نیز به راحتی توانست با مغلوب کردن دوناروما، گل اول بازی را به سود کروتونه به ثمر برساند.

 

 

1161333

 

 

حملات میلان 15 دقیقه بعد جواب داد و پس از فرصت خوبی که نیانگ از دست داد و تبدیل به کرنر شد، روسونری ها به گل رسیدند.

ارسال سوسو را پالتا در تیر یک به پاشالیچ در دهانه دروازه رساند و او نیز با ضربه سری تمام کننده حساب کار را برابر کرد. این اولین گل ستاره کروات برای میلان بود. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

 

 

1161334

 

 

میلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقیقه 49 تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت. آباته توپ مناسبی در دهانه دروازه به لاپادولا رساند اما در عین ناباوری او نتوانست آن را به گل تبدیل کند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

1161331

 

 

لاپادولا دقیقه 53 یک پنالتی هم برای میلان گرفت؛ اما گلر کروتونه به شکلی استثنایی ضربه نیانگ را مهار کرد تا میلانی ها از روی نقطه پنالتی هم نتوانند به گل دوم برسند.

پس از این پنالتی، بازی روند متعادل تری به خود گرفت و حتی کروتونه دقیقه 68 روی شوت تروتا دروازه میلان را به شکلی جدی تهدید کرد ولی دوناروما در دو مرحله توپ را مهار کرد.

 

میلان یکپارچه حمله بود و سرانجام دقیقه 86 به گل برتری دست یافت. یک ارسال از چپ با دفع اشتباه مدافع کروتونه همراه شد و لاپادولا با یک کنترل خوب و ضربه ای دقیق، توپ را به کنج دروازه فرستاد تا برتری به روسونری ها برسد.

همین نتیجه تا پایان باقی ماند تا میلان با 32 امتیاز، موقتا به رده دوم صعود کند.

دیدگاه‌ها