کد خبر : 1377306 | 14 آذر 1395 ساعت 17:16 | 126.1K بازدید | 0 دیدگاه

مگر در خانه ام هستند که می دانند کی می خوابم؟

طارمی: اصلا به آقای گلی فکر نمی کنم

مهدی طارمی پس از مدت ها سکوت در مورد چند بازی اخیر و البته انتقادهایی که از او انجام شده صحبت می کند. صحبت های جالبی که می تواند شرایط این روزهای طارمی را تشریح کند.

طارمی: اصلا به آقای گلی فکر نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی، این روزها او را با لفظ گل نزن خطاب می کنند. هر کسی هم که از راه می رسد انتقادی انجام می دهد و او را می کوبد. فارغ از اینکه بداند او آقای گل فصل قبل لیگ برتر است و البته یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس که می تواند این تیم را در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی کمک کند. طارمی که مقابل این انتقادها سکوت کرده بود در تازه ترین گفت و گوی خود حرف های جالبی به زبان می آورد.

 

او ابتدا در مورد از دست دادن چند موقعیت مقابل پیکان و ماشین سازی می گوید:« این شرایط برای همه فوتبالیست ها پیش می آید. هر بازیکنی روز بد دارد و روز خوب. همه چیز نمی تواند طوری پیش برود که بازیکن می خواهد. می خواهم حرفی را به شما بگویم که تا به حال نگفته ام. این فصل من به آقای گلی فکر نمی کنم. سال قبل فکر می کردم اما حالا نه. برای من مهمترین مساله قهرمانی پرسپولیس است. چه من گل بزنم، چه نزم و چه بازیکنان دیگری دروازه حریف را باز کنند. مهم پرسپولیس است و قهرمانی این تیم. حتی اگر من تا آخر فصل گلی به ثمر نرسانم.»


طارمی در پاسخ به انتقادها می گوید:« وقتی یک بازیکن شرایط خاصی را تجربه می کند، هر کسی از راه می رسد نظرش را می گوید. پیشنهاد می دهد، انتقاد می کند و یا هر مساله ای که از ذهنش می گذرد را رسانه ای می کند. من به برخی انتقادها گوش می دهم و از آنها استفاده می کنم. انتقادهایی که سازنده هستند نه کوبنده. متاسفانه برخی انتقادها کوبنده هستند و منتشر می شوند تا بازیکن را نابود کنند. اینها تاثیری روی من نمی گذارند. منتقدان هم خودشان را خسته نکنند. برای هر بازیکنی چنین شرایطی پیش می آید و آنهایی که فوتبال بازی کرده و انتقاد می کنند این را بهتر از من می دانند. بهتر است انتقادها سازنده و حمایتی باشد تا من هم استفاده و نقایصم را برطرف کنم. مثل آقای پروین که همیشه پشتم بوده و از حمایت هایش انگیزه می گیرم تا بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس انجام بدهم. »


زمانی رسانه ها واژه گل نزن را برای آرش برهانی به کار می بردند اما حالا این لفظ را کنار نام مهدی طارمی هم قرار می دهند. اما واکنش مهاجم ملی پوش پرسپولیس به این واژه:« این همه مهاجم در لیگ برتر بازی می کنند. شاید تعدادشان به 100 برسد. آیا توانسته اند در عرض چند دقیقه دو موقعیت پشت سر هم برای خود درست کنند؟ من این کار را انجام می دهم و به راحتی در موقیعت گل قرار می گیرم. گل می شود یا نمی شود را نمی دانم. در این دو بازی اخیر تبدیل به گل نشده اما در خیلی از بازی ها هم به تور دروازه حریف رسیده. سایر مهاجمان لیگ در محوطه جریمه می ایستند و منتظر موقعیت می مانند و با انرژی کامل ضربه آخر را می زنند اما من عقب می آیم، توپ می گیرم و گاهی اوقات از زمین خودمان استارت می زنم تا به دروازه حریف برسم. انرژی زیادی مصرف می کنم و مسلم است که امکان دارد موقعیت گل خراب کنم. خستگی من، وقتی به محوطه جریمه می رسم می تواند یکی از دلایل از دست دادن موقعیت باشد.»


طارمی صحبتهایش را اینگونه ادامه می دهد:« باز هم تکرار می کنم. این همه مهاجم، تا به حال شده چند موقیعت گل پشت سر هم به دست بیاورند؟ چرا کسی آنها را نمی بیند؟ چرا همه مرا می بینند؟ چون خصوصیات بازی ام طوری است که عقب برمی گردم و توپ می گیرم.»


یکی از پیشکسوتان پرسپولیس به طارمی پیشنهاد کرده زود بخوابد تا در موقیعت گل چشمهایش بهتر ببیند! طارمی در پاسخ می گوید:« مگر آقایان در خانه من هستند که بدانند من چه ساعتی می خوابم؟ مگر می دانند من چه می خورم و چه کار می کنم؟ متاسفانه روی هوا حرف می زنند و من مانده ام که این صحبت ها را از کجا، چگونه و با چه سندی انجام می دهند.»


طی روزهای اخیر این شایعه هم مطرح شده که امکان دارد برانکو برای چند بازی طارمی را روی نیمکت و کنار دست خود بنشاند تا اینگونه به او شوک وارد کند. آیا این شایعه درست است؟ طارمی می گوید:« شایعه است. خودتان برانکو را می شناسید. او یک حرفی می زند و مترجم هم صحبت های او را برای رسانه ها ترجمه می کند. عده ای از صحبت های او برداشت دیگری انجام می دهند و همان را نیز منتشر می کنند. من در طول این مدت بیشتر از 10 بار با برانکو صحبت کرده ام. به هیچ وجه صحبت هایی که مطرح می شود درست نیست و من فکر نمی کنم واقعیت داشته باشد. تازه اگر درست هم باشد مهم نیست. چون برانکو تصمیم اول و آخر را درباره ترکیب می گیرد.»


یک شایعه دیگر برای طارمی. می گویند سردار آزمون که دوست صمیمی اوست طارمی را به بردی اف معرفی کرده تا به روستوف برود. طارمی از بیخ و بن این موضوع را تکذیب می کند:« نمی دانم این صحبت ها را از کجا مطرح می کنند؟ شب می خوابند و صبح این شایعه ها را می سازند. روحم از این موضوع خبر ندارد و سردار هم به عنوان یک بازیکن حرفه ای به خودش اجازه نمی دهد بازیکنی را به مربی اش معرفی کند. این حرف ها نیست و من این شایعه را هم تکذیب می کنم.»

دیدگاه‌ها