کد خبر : 1377312 | 14 آذر 1395 ساعت 17:43 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه نتایج ضعیف آناستازی در لهستان؛

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال در بحران

تیم والیبال لوتوس گدانسگ در لیگ لهستان ششمین شکست خود را هم پشت سر گذاشت تا این تیم مدعی که سرمربیگری آن را آندره آناستازی به عهده دارد به رده یازدهم پلاس لیگ سقوط کند.

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال در بحران

به گزارش "ورزش سه"، پس از جلسه فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی آنها به 3 نام رسیدند که آندره آناستازی ایتالیایی، رادوستین استویچف بلغار و مارسلو مندز آرژانتینی نتیجه آن بود. مندز در همان ابتدا گزینه ای منتفی اعلام شد چرا که قرارداد آن با تیم باشگاهی اش در برزیل کار را سخت کرده است.


استویچف و آناستازی حالا گزینه های اصلی هستند که در حال بررسی شرایط هستند. آندره آناستازی ایتالیایی که پایه همیشگی مذاکرات سرمربیگری تیم ملی ایران است هم حالا گزینه ای جدی محسوب می شود. او حال و روز خوبی در لیگ لهستان ندارد و با تیم مدعی اش که سال گذشته در جمع 4 تیم برتر قرار داشت، به رتبه یازدهم سقوط کرده است.


لوتوس گدانسک که بازیکنان مطرحی را در خود می بیند این هفته سومین شکست متوالی را هم تجربه کرد تا یازدهم شود. این تیم مقابل "کاتویش" هم 3 بر صفر شکست خورد تا از 11 بازی 6 شکست را تجربه کند و او به همراه تیمش یکی از بدترین فصل های خود را تجربه کند.


آناستازی در این شرایط با ایران هم مذاکره می کند و شرایطی شبیه به لوزانو در سال گذشته دارد. او هم سرمربی تیم رادوم بود که بعد از کسب نتایج ضعیف به ایران آمد. حالا یکی دیگر از مربیانی که شرایط خوبی در پلاس لیگ ندارد در راه ایران است و به نظر می رسد از تمام گزینه ها به نیمکت ایران نزدیک تر است.

دیدگاه‌ها