کد خبر : 1377324 | 14 آذر 1395 ساعت 18:13 | 121.3K بازدید | 0 دیدگاه

خالق ایتالیایی جنجال ریو در راه ایران؛

گزینه چهارم نیمکت والیبال از ایتالیا آمد

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایتالیا که در آخرین اقدام خود زایتسف، فوق ستاره تیمش را به دلیل بی اخلاقی از ریو به ایتالیا بازگردانده بود، به عنوان جدیدترین گزینه سرمربیگری ایران اعلام شد.

گزینه چهارم نیمکت والیبال از ایتالیا آمد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه فدراسیون والیبال نام 3 مربی را به عنوان گزینه های اصلی نشستن روی نیمکت تیم ملی عنوان کرد، عصر امروز نام چهارمین گزینه هم منتشر شد. این مربی نامش مائورو بروتو ایتالیایی است که قبل از جیانلی، سرمربی کنونی تیم ایتالیا، هدایت این تیم را بر عهده داشت.


بروتو عناوین و افتخارات زیادی همراه ایتالیا داشت اما مهمترین اتفاقی که او را در روزهای آخر مربی گری اش سر زبان ها انداخت، اخراج 4 بازیکن در حین انجام بازی های نهایی لیگ جهانی بود. تیم ملی ایتالیا در سال 2015 برای انجام دور نهایی لیگ جهانی والیبال به ریو رفت اما قبل از اینکه بازی ها آغاز شود بروتو 4 بازیکن اصلی خود را به دلیل بی انضباطی از آنجا به ایتالیا فرستاد تا بزرگترین حاشیه مسابقات و تیم ملی این کشور را رقم بزند.

 

1161349


ایوان زایتسف،دراگان تراویسا، جولیو سابی و لویجی رانداتزو همان 4 بازیکنی بودند که در تیم بروتو جایی نداشتند و بازگرداندن زایتسف در اوج حساسیت مسابقات نام این مربی را بر سر زبان ها انداخت. البته زایتسف بعد از این اتفاق به طور رسمی عذرخواهی کرد اما آن رقابت ها آخرین رویدادی بود که بروتو روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشست.

 

1161350


حالا در کنار آندره آناستازی ایتالیایی، رادوستین استویچف بلغار و مارسلو مندز آرژانتینی نام مائورو بروتو ایتالیایی هم به جمع مربیانی که شانس نشستن روی نیمکت ایران را دارند اضافه شد. البته بروتو هم مانند استویچف با فدراسیون لهستان مذاکراتی داشته و ایران هم دیگر پیشنهاد او برای مربیگری خواهد بود.

 

1161351


محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در تایید این خبر گفت: « از ابتدا مائورو بروتو جزو گزینه های فدراسیون والیبال بود و مذاکراتی کلی در همان ابتدا با او انجام داده بودیم . او برای حضور روی نیمکت ایران تمایلاتی نشان داده بود که صحبت هایی کلی انجام شد و دوباره از او سوال کردیم که هنوز مایل به حضور روی نیمکت ایران است یا خیر ؟ او یک بار دیگر جواب مثبت داد تا دو طرف شروط خود را بگذارند و نتیجه مشخص شود. هنوز صحبت جدی با بروتو نشده اما فدراسیون والیبال ایران و او برای گفت و گو با یکدیگر ابراز تمایل کرده اند.»

دیدگاه‌ها