کد خبر : 1377337 | 14 آذر 1395 ساعت 19:06 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

باخت مقابل ایران جوان شوک بی نظیری بود؛

کعبی: هیچ تیمی نمی‌تواند از ورزشگاه ما فرار کند

حسین کعبی بازیکن تیم سپیدرود رشت می گوید که هواداران تیم سپیدرود او را به یاد زمان حضور در پرسپولیس می اندازند.

کعبی: هیچ تیمی نمی‌تواند از ورزشگاه ما فرار کند

حسین کعبی بازیکن سابق پرسپولیس که اکنون در تیم سپیدرود رشت بازی می کند در مورد شرایط تیم و خودش با خبرنگار "ورزش سه" گفتگو کرد. 


هیچ بازیکنی بدون پول حاضر به بازی نمی شد
نیم فصل اول که شروع کردیم بدنسازی خوبی نداشتیم و فقط 22 روز تمرین بدنسازی کردیم. هیچ بازیکنی این پیشنهاد را قبول نمی کرد که بدون هیچ پولی حاضر به بازی کردن باشد ولی سپیدرود تیم ریشه دار و پر هواداری است. چون همه بازیکنان بومی هستند، ابتدای فصل هم قسم شدیم که نتایج خوبی بگیریم؛ فکر می کردیم در میانه های جدول قرار می گیریم ولی تلاش بچه ها و کمک خدا باعث شد که حالا یک تیم مدعی باشیم.


ایران جوان باید 6 امتیاز می گرفت
تیم ایران جوان بوشهر خیلی خوب بازی کرد و حتی 3 امتیاز برای بازی آن ها کم بود و به اندازه 6 امتیاز ارزش داشت. ما هم خوب نبودیم ولی به نظرم شوک بی نظیری بود و باعث شد تا در بازی های آینده دیگر اجازه اتفاق افتادن چنین بازی هایی را ندهیم.


هواداران سپیدرود مثل پرسپولیس هستند
تشویق کردن پرسپولیس و سپیدرود شبیه هم است. واقعا از بازی کردن در اینجا لذت می برم دوست دارم همه بازی ها در ورزشگاه خانگی ما باشد. این تیم علاوه بر مشکلات مالی دشمن هم زیاد دارد و بارها شنیدم که همه دنبال شکست تیم ما هستند. ولی باختن هم جزیی از فوتبال است و همین دیشب بود که منچسترسیتی کلی توپ گل نکرد و در نهایت 3 گل خورد.

 

1134618


نمی دانم چرا همه تیم ها مشکلات مالی دارند
100 میلیونی که به تیم کمک شد بین بچه ها پخش شده که نفری 2، 3 میلیون شد. یک پسر سی ساله این کمک را کرد و شخصا از او به خاطر معرفتی که دارد تشکر می کنم. همه تیم ها در ایران مشکلات مالی دارند و واقعا نمی دانم چرا و فقط امیدوارم زودتر مشکلات حل شود و تیم ما هم قرار است به شهرداری واگذار شود  که با این کار روحیه بچه ها خیلی خوب می شود.


کار کردن با برانکو لذت بخش است
آقای برانکو بازیکنان خیلی خوبی جمع کرده است. پرسپولیس بی نظیر و تکنیکی روی زمین بازی می کند. فکر می کنم تراکتور و پرسپولیس در این فصل مدعی قهرمانی هستند و از بقیه تیم ها چیزی ندیدم. امسال می تواند سال قهرمانی پرسپولیس باشد. کار کردن با برانکو لذت بخش است چون واقعا به بازیکن احترام می گذارد. 


هم ماهینی و هم رضاییان بازیکنان خوبی هستند
در مورد بازی دادن به رامین رضاییان این تصمیم مربی است و مربی است که تصمیم می گیرد با توجه به سیستمی که انتخاب می کند از چه بازیکنی استفاده کند. به نظرم هم حسین ماهینی و هم رامین رضاییان بازیکنان بسیار خوبی هستند و سال ها می توانند برای تیم ملی بازی کنند.


2 سال است در خانه نباختیم
بازی بعد مقابل وینکو مربی خودمان است. تیم سختی است ولی هیچ تیمی نمی تواند از ورزشگاه ما فرار کند. 2 سال است که نباخته ایم و در ادامه هم به دنبال ادامه همین روند هستیم.

دیدگاه‌ها