کد خبر : 1377369 | 14 آذر 1395 ساعت 22:12 | 66.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: آیا بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در رابطه با تساوی دقایق پیش تیمش برابر اورتون صحبت کرد.

مورینیو: آیا بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟

به گزارش "ورزش سه"، امشب منچستریونایتد در حالیکه تا لحظات پایانی با تک گل زلاتان از حریف پیش بود، در نهایت از روی ضربه پنالتی دروازه خود را باز شده دید و به تساوی قناعت کرد.

 

تساوی برابر اورتون: "هیچ نظر و فکر خاصی در مورد این دیدار ندارم. ما تیم برتر زمین بودیم و نتیجه ای در نهایت به دست آمد، هرگز انعکاس دهنده شرایط و عملکرد دو تیم در زمین نبود. ما باید تلاش خود را در راهی که در آن قرار داریم بیشتر کنیم. حتی بازیکنانی مانند فیل جونز و روخو که در 2 سال گذشته عملکرد خوبی در این باشگاه نداشتند نیز امشب بهترین بازی ممکن را از خود ارائه دادند.

 

 

1161404

 

 

عملکردی که در دیدارهای دشوار گذشته داشته ایم نیز قابل قبول بوده و من از روند منچستریونایتد و نمایش تک تک بازیکنانم راضی هستم".

 

دلیل بازی دادن به میخیتاریان در ترکیب ثابت: "میخیتاریان و مارسیال بازیکنانی هستند که قابلیت انتقال توپ از دفاع به حمله و ارسال پاس های مناسب در پشت مدافعان حریف را دارند و به همین دلیل من از آنها استفاده می کنم".

 

تعویض مرگبار فلینی: "آیا شما بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟ دلیل این سوال شما را متوجه نمی شوم زیرا پاسخ کاملا واضح است".

دیدگاه‌ها