کد خبر : 1377380 | 15 آذر 1395 ساعت 00:01 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از درخشش و دبل مقابل ایگلز؛

قوچان‌نژاد نامزد بهترین‌های هفته هلند(عکس)

مهاجم ملی پوشِ ایرانی هیرنفین نامزد برترین چهره هفته پانزدهم لیگ اردیویسه هلند شد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا قوچان‌نژاد که فصل درخشانی را در هیرنفین هلند سپری می‌کند، شب گذشته برابر تیم «گو اهد ایگلز» فوق‌العاده ظاهر شد و توانست دو بار دروازه این تیم را باز کند.


هیرنفین که به دنبال صعود یک پله‌ای در جدول بود ابتدا مقابل ایگلز عقب افتاد اما با گل‌های قوچان‌نژاد در دقایق 20 و 27 روند بازی را به سود خود تغییر داد و با گلی که در دقیقه 45 توسط کوبیاشی زد، توانست به برتری 3 بر یک برسد و باتوجه به تساوی آلکمار، به رده چهارم صعود کند.


قوچان‌نژاد با این 2 گل تعداد گل‌های این فصل را به عدد 7 رساند و در رده چهارم برترین گلزنان لیگ اردیویسه هلند قرار گرفت.


این نمایش گوچی و دو گل او موجب شد از سوی مسئولان برگزاری بازی‌های لیگ اردیویسه هلند در بین نامزدهای بهترین چهره هفته پانزدهم قرار گیرد و در آستانه افتخارآفرینی دیگری باشد.

 

1161416


یاسین ایوب از اوترخت که مقابل دن هاگ یک پاس گل در جریان پیروزی 2 بر صفر تیمش داد، نیکولای یورگنسن مهاجم فاینوردِ صدرنشین که دو بار دروازه اسپارتا روتردام را باز کرد و با 11 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفت و همچنین ینس تورنسترا دیگر بازیکن فاینورد که در برد 6 بر یک این تیم یک گل و یک پاس گل داد، از دیگر بازیکنانی هستند که در بین نامزدهای برترین‌های هفته پانزدهم لیگ اردیویسه معرفی شدند.


یوچم کامفیوز، داور مسابقه تیم‌های ویتسه و زوله نیز پنجمین نامزد برترین‌های هفته پانزدهم لیگ هلند است.

دیدگاه‌ها