کد خبر : 1377430 | 15 آذر 1395 ساعت 11:01 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

از پیشنهاد استقلال اطلاعی ندارم

شجاعیان: دریبل‌و لایی زدن را فراموش کردم

هافبک تیم گسترش فولاد اعلام کرد که با توجه به فاصله کم تیم ها، آبی پوشان تبریزی می‌توانند در لیگ برتر شانزدهم به عنوان قهرمانی هم برسند.

شجاعیان: دریبل‌و لایی زدن را فراموش کردم

به گزارش "ورزش سه"، تیم گسترش فولاد تبریز در هفته های گذشته لیگ برتر توانسته با کسب نتایج مطلوب شرایط خود را بهبود ببخشد. یکی از بازیکنانی که در ترکیب گسترش فولاد خوب کار می‌کند و توانسته به تیمش کمک کند، داریوش شجاعیان است. تنها ملی‌پوش آبی‌پوشان تبریزی ابراز امیدواری می کند که نتایج تیمش ادامه داشته باشد.


داریوش شجاعیان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط گسترش فولاد، انتقادهایی که از سبک بازی‌اش می‌شود، تیم ملی فوتبال و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


افسوس بابت موقعیت‌های از دست رفته
در بازی قبلی مقابل سپاهان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم اما قدر این موقعیت‌ها را ندانستیم. ما از ابتدای لیگ فرصت‌های بی‌شماری را از دست داده‌ایم و این مساله واقعا دردناک است. باید دقت‌مان در زدن ضربات آخر را بیشتر کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.


می توانیم قهرمان لیگ برتر شویم
تیم گسترش فولاد شرایط خوبی را در پیش گرفته است. ما باید همین روند را ادامه دهیم و بتوانیم در پایان فصل جواب اعتماد کادرفنی را بدهیم. هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و هیچ کس از کسب سهمیه ناامید نیست. ما حتی می توانیم قهرمان لیگ برتر هم بشویم. با چند برد دیگر در جدول بالا می آییم چون فاصله تیم ها با یکدیگر زیاد نیست. امیدوارم بتوانیم حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنیم.


دریبل و لایی زدن را فراموش کردم
من از روزی که به فوتبال ایران معرفی شدم، به خاطر دریبل هایم بود و داریوش شجاعیان به این موضوع معروف شد اما رفته رفته انتقادهایی از من کردند که داریوش دیگر پاس نمی دهد و فقط دریبل می کند و به فکر لایی زدن است. آنقدر از من انتقاد کردند که دیگر دریبل زدن را فراموش کردم. اکنون کاملا در خدمت تیم هستم و فقط کنترل می کنم و پاس می دهم. وقتی هم که بتوانم دریبل می زنم. 

 

1130898


فقط دریبل هایم به چشم می آید
اگر به بازی های اخیر گسترش فولاد توجه کرده باشید، از بس گفتند خودخواه هستم که حتی تک به تک صد درصد را به بازیکنی که در موقعیت 60 درصد بوده پاس دادم و آن توپ خراب شده است. خیلی از بازی ها اینطور شده است. من دوست دارم در اختیار تیمم باشم و این دید که داریوش شجاعیان پاس نمی دهد، فوتبالی نیست. متاسفانه همه چیز من فراموش می شود و وقتی دو دریبل می زنم، به چشم می آید. با این حال تلاش می کنم در خدمت تیمم باشم و برای گسترش، مفید ظاهر شوم.


می‌خواهم در جام‌جهانی بازی کنم
من به عنوان یک بازیکن ایرانی آرزویم این است که پیراهن تیم ملی کشورم را بپوشم. مدت زیادی در تیم ملی حضور داشتم و دوست دارم این حضور ادامه داشته باشد. قطعا تلاشم را بیشتر می‌کنم و سعی‌ام بر این است تا بهترین عملکرد را برجای بگذارم. هدفم این است که پیراهن تیم ملی را در جام‌جهانی 2018 بر تن کنم و امیدوارم بتوانم نظر مساعد کارلوس کی‌روش را جلب کنم.


اطلاعی از پیشنهاد استقلال ندارم
من اطلاعی از پیشنهاد باشگاه استقلال به خودم ندارم. هیچ صحبتی با من و باشگاه نشده است و اگر هم قصدی دارند، باید با گسترش فولاد صحبت کنند. این اتفاقات سال گذشته نیز برای من افتاد اما تاکید می کنم از چنین پیشنهادی بی اطلاع هستم. در حال حاضر فقط به گسترش فولاد فکر می کنم و اینکه بتوانم برای تیمم مفید باشم.


نمی‌دانم چه زمانی لژیونر می‌شوم
خیلی‌ها به من می‌گویند باید به فوتبال اروپا بروم اما واقعا نمی‌دانم چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. من به عنوان یک بازیکن نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا موفق باشم و دیگر هرچه دست خدا باشد اتفاق می‌افتد.

دیدگاه‌ها