کد خبر : 1377502 | 15 آذر 1395 ساعت 14:37 | 15.3K بازدید | 6 دیدگاه

حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت

شفیعی: جمعه سکوهای آزادی سرخ‌ می‌شوند

مدافع تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد هواداران تیمش مقابل استقلال به ورزشگاه آزادی بروند.

شفیعی: جمعه سکوهای آزادی سرخ‌ می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی در گفت‌وگو با سایت باشگاه تراکتورسازی درباره دیدار روز جمعه مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی تراکتور با استقلال همیشه حساس بوده و هواداران از دیدن این بازی لذت بردند. با تمام احترامی که برای تیم حریف قائلیم روز جمعه فقط به کسب 3 امتیاز فکر می‌کنیم.


وی افزود: ما تلاش می‌کنیم تا هواداران را به خواسته خود برسانیم و به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نیستیم و برای رسیدن به قهرمانی هم امتیازات تک‌تک بازی‌ها را لازم داریم پس هواداران روز جمعه از تیم خود حمایت کنند تا با حمایت آن‌ها امتیازات این دیدار را به تبریز ببریم.


شفیعی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی امسال همه شرایط قهرمانی را دارد و از مدیریت باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان همه از بهترین‌های ایران هستند و در حال حاضر هم در 2 جبهه لیگ برتر و جام حذفی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستیم.


مدافع تیم تراکتورسازی تصریح کرد: هواداران تراکتور سال گذشته هم حضور پرشوری در آزادی داشتند و ما توانستیم با شکست استقلال 3 امتیاز را کسب کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم این بار هم به ورزشگاه بیایند تا یار دوازدهم تیم را در سکوها قدرتمندتر از همیشه ببینیم.


شفیعی با اشاره به دیدار مقابل پدیده گفت: ما می‌توانستیم در این دیدار پیروز از زمین مسابقه بیرون بیاییم و فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد ولی تیم حریف توانست روی یک اتفاق به گل برسد. متأسفانه وزش باد به ضرر تیم ما تمام شد و شرمنده هواداران شدیم بااین‌وجود ناامید نمی‌شویم و حرف‌های زیادی برای گفتن در ادامه مسابقات خواهیم داشت و خیلی زود دوباره به صدر جدول برمی‌گردیم و در پایان فصل هم جشن قهرمانی می‌گیریم.

دیدگاه‌ها