کد خبر : 1377571 | 15 آذر 1395 ساعت 18:27 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلیدبازی با تراکتور در دستان امیدابراهیمی(عکس)

هافبک جنگنده و تخریبی استقلال امید اول منصوریان برای پیروزی در جنگ های میانه میدان به شمار می رود.

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی در دیدار برابر صبای قم روز درخشانی را سپری کرد. تنها هافبک دفاعی آبی ها در ترکیب منصوریان رفته رفته به پست جدید خود عادت کرده و اگر اشتباه او در دیدار با گسترش فولاد را نادیده بگیریم که منجر به گل اول تیم کمالوند شد، ابراهیمی مانند لیگ های چهاردهم و پانزدهم باز هم به عنصری تاثیرگذار و البته مفید در مرکز خط میانی استقلال تبدیل شده است.

 


ابراهیمی در جریان بازی با صبای قم بارها با پاس های قطری و مستقیم خود مهاجمان استقلال را در پشت دفاع حریف صاحب توپ کرد و البته عملکرد او در سازمان دفاعی استقلال به گونه ای بود که مهاجمان صبا به استثنا یک فرصت، دیگر به دروازه آبی پوشان نزدیک نشده اند. هافبک جنگنده استقلال که آمادگی و فرم خوب او در دیدار برابر تراکتورسازی یکی از مهم ترین خواسته های منصوریان است، در روز های گذشته نیز آمادگی بالایی را از خود در ترکیب استقلال نشان داده تا هواداران این تیم با حضور او در مرکز خط میانی امید زیادی به کسب پیروزی برابر تراکتورسازی داشته باشند. ابراهیمی در حضور رحمانی، حیدری و احتمالا انصاری تنها هافبک جنگنده استقلال در میانه میدان است و اگر او در جنگهای نفر به نفر با هافبک های تراکتورسازی بازنده شود، خط دفاعی استقلال کار سختی برابر تراکتورسازی خواهد داشت.

 


منصوریان که بارها در گفت و گوهای خود درباره اهمیت حضور ابراهیمی صحبت کرده، امید زیادی به درخشش او برابر خط حمله پرمهره تراکتورسازی به ویژه سروش رفیعی و محمد نوری دارد و می داند در صورتی که او در مهار این بازیکنان طراح موفق ظاهر شود، استقلال کار سختی برای غلبه در این دیدار خانگی ندارد.

 

 

1161546

 


عکس رضا سعیدی پور

 

دیدگاه‌ها