کد خبر : 1377809 | 16 آذر 1395 ساعت 17:35 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

تونی اولویرا قید ماشین‌سازی را زد

سرمربی پیشین تراکتورسازی تبریز که از گزینه های ماشین سازی بود پیشنهاد این تیم را نپذیرفت.

تونی اولویرا قید ماشین‌سازی را زد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی رسول خطیبی از ماشین سازی، موضوع انتخاب جانشین برای این سرمربی تبدیل به موضوعی پیچیده در هفته جاری شده است. تونی اولیویرا با توجه به محبوبیتی که در تبریز دارد، همواره یکی از انتخاب های مدیران این تیم به شمار می رود و به همین جهت مدیران ماشین سازی از ابتدای هفته مذاکرات خود را با تونی آغاز کردند.


سرمربی پرتغالی اما با انتشار پیامی در صفحه رسمی اینستاگرام خود ضمن اعلام این موضوع که تصمیمی برای حضور در تبریز و ماشین سازی ندارد، در این باره نوشت: من علاقه داشتم تا به تبریز بازگردم و با دوستان و هواداران فوتبال ملاقات کنم اما احساس می کنم که باشگاه ماشین سازی شرایط خوبی ندارد که من بتوانم با حضور در این تیم به موفقیت باشگاه کمک کنم. من علاقه و پیشنهاد باشگاه را دریافت کردم اما تصمیم من این است.

 

هواداران عزیز من هیچگاه حمایت های شما را به ویژه در سه روز گذشته فراموش نمی کنم. شما مردم خاصی هستید و من شما را دوست دارم. هر کجا که باشم شما همیشه در قلب من هستید و هیچگاه تبریز را فراموش نخواهم کرد. ما در کنار یکدیگر قوی تر هستیم. من مربی متفاوت و خاصی هستم که به شما تعلق دارم.


به این ترتیب گزینه اصلی هیات مدیره تیم تبریزی برای حضور در این تیم انصراف داد تا شرایط این تیم در نبود خطیبی با توجه به فاصله کم دیدار با ذوب آهن پیچیده تر شود.

دیدگاه‌ها