کد خبر : 1377869 | 16 آذر 1395 ساعت 20:28 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی:

پرسپولیس با سال گذشته‌اش مقایسه‌ نشود

حمید استیلی سرمربی سابق پرسپولیس درباره اوضاع واحوال امروز مسابقات فوتبال لیگ برتر حرف های جالبی به زبان می آورد. او می گوید مشکل پرسپولیس این است که این تیم را با سال گذشته اش مقایسه میکنند .

پرسپولیس با سال گذشته‌اش مقایسه‌ نشود

به گزارش "ورزش سه"، استیلی درباره شرایط فعلی پرسپولیسی ها گفت: اگر می بینید از پرسپولیس انتقاد میشود به این دلیل است که همه پرسپولیس امسال را با پرسپولیس سال گذشته مقایسه میکنند، من اعتقاد دارم پرسپولیس همین حالا هم که از این تیم انتقاد میشود بهتر از همه تیم های دیگر فوتبال ایران است یعنی پرسپولیس در ضعیف ترین روزها مثل بازی برابر پیکان وماشین سازی هم از سایر تیم ها بهتر بازی میکند .


حمید استیلی در مورد تیم های خوب لیگ نظرش را اینگونه بیان می کند: بعد از پرسپولیس تیم های فوتبال تراکتورسازی وذوب آهن هم خوب کار میکنند ومیتوانند برای پرسپولیس رقبای قدری باشند .


استیلی درباره دو بازی آینده پرسپولیس میگوید :من اعتقاددارم پرسپولیس برابر تیم های اوج گرفته پدیده وذوب آهن در 2 هفته آینده ودر زمین آنها موفق خواهد بود وبرنده میشود مگر این که شرایط خاصی رخ داده وپرسپولیس را از برد دور کند وگرنه حس میکنم پرسپولیس این 2 برد را همین حالا در کارنامه خود دارد .


حمید استیلی نپذیرفتن دو پیشنهاد سرمربی گری در تیم های لیگ دسته اولی به خودش می گوید: ترجیح میدهم کمی دیگر از محیط فوتبال به دور باشم وبعد درباره فعالیت حرفه ایم فکر کنم .


استیلی که این روزها در تدارک پایان کلاسهای خیریه فوتبالش در 4 نقطه تهران است در پایان در رابطه با این کار خود می گوید: خیلی مهم نیست من چه کرده ام ،مهم این است که برگزاری چنین کلاسهایی وظیفه من وامثال من است ومن تکلیفم را به جامعه فوتبال ادا میکنم،من هیچوقت فراموش نمیکنم کجا بزرگ شده ام  وچه امکاناتی داشته ام،حالا هم بر اساس وظیفه انسانی خودم تلاش کردم برای بچه های 4 منطقه تهران کلاس های فوتبال بگذارم ولازم هم نبود این وظیفه را در بوق وکرنا کنم .

دیدگاه‌ها