کد خبر : 1377893 | 17 آذر 1395 ساعت 00:30 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: مقابل دیناموزاگرب چند تغییر خواهیم داشت

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، تایید کرد که تیمش در دیدار فردا شب مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان، با چند تغییر به میدان خواهد رفت.

آلگری: مقابل دیناموزاگرب چند تغییر خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در حال حاضر با 11 امتیاز، بالاتر از سویا در صدر جدول گروه قرار دارد، برای اینکه صعودش به عنوان تیم اول قطعی شود، باید مقابل حریف کروات هم به سه امتیاز برسد اما آلگری قصد ندارد از همه بازیکنان اصلی اش در این دیدار در ترکیب اولیه استفاده کند.

 

او به خبرنگاران گفت:" مطمئنا دیبالا برای دقایقی در نیمه دوم بازی خواهد کرد. می خواهم اجازه بدهم که او بعد  از مصدومیت، به تدریچ برگردد اما مانژوکیچ و ایگواین از ابتدا بازی می کنند.

 

همه بازیکنان شرایط خوبی دارند. اگر تصمیم بگیرم با چهار بازیکن در خط دفاعی بازی کنیم، آنوقت استورارو به عنوان مدافع کناری بازی خواهد کرد. در غیر این صورت، با سه مدافع بازی می کنیم. بعید است کیه لینی بازی کند. او برای مدتی طولانی غایب بود. بنابراین بهتر است که اجازه بدهیم که با روند خودش بهبود پیدا کند.

 

 

1155399

 

 

الکس ساندرو و سامی خدیرا استراحت خواهند کرد؛ بنابراین پاتریس اورا و ماریو لمینا از ابتدا بازی می کنند. مارکو پیاکا در حال ریکاوری است اما تا پایان سال 2016 نمی تواند بازی کند."

 

آلگری در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست تیمش در گروه دوم شود تا با تیم های بزرگ دیگر گروه ها که در رتبه دوم قرار گرفتند، در مرحله بعد روبرو نشود، گفت:" این حرف من را به خنده می اندازد زیرا ماه ها از ما انتقاد می شد که رقابت های گروهی را خوب شروع نکردیم زیرا بسیار مهم است که در گروه اول شویم و از مزایای آن استفاده کنیم اما حالا می گویند که بهتر است دوم شویم. دارید شوخی می کنید!"

دیدگاه‌ها