کد خبر : 1377941 | 17 آذر 1395 ساعت 10:17 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

امسال رکورد خودم را در تعداد کلین‌شیت می‌شکنم

اخباری: هدف تراکتور، فوتبال بدون حاشیه است

دروازه بان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش برای 3 امتیاز دیدار با استقلال برنامه‌ریزی کرده و می خواهند دوباره صدرجدول را از آن خود کنند.

اخباری: هدف تراکتور، فوتبال بدون حاشیه است

محمدرضا اخباری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با استقلال، حواشی احتمالی این مسابقه، تقابل با مهدی رحمتی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


با قدرت به تهران می آییم


تمرینات خیلی خوبی را بعد از بازی با پدیده پشت سر گذاشتیم. تیم تراکتورسازی در آرامش کامل قرار دارد و در سرمای تبریز تمرینات گرمی را انجام داده ایم. با تمام قدرت به تهران می آییم تا بتوانیم چیزی که به دنبالش هستیم را به دست آوریم.


هواداران تراکتور به آزادی می‌آیند


بازی با استقلال سختی های خاص خودش را دارد. روز جمعه استادیوم آزادی پر خواهد شد و مطمئن هستم که هواداران تراکتور هم از همه جای ایران به تهران سفر می کنند تا از ما حمایت کنند. تلاشمان بر این است تا یک بازی زیبا مقابل استقلال انجام دهیم و با بازی منطقی برنده شویم. مسلما برای کسب 3 امتیاز به زمین می رویم و امیدوارم بتوانیم دوباره به صدر جدول برگردیم.

 

1161681


امیدوارم حاشیه‌ای را شاهد نباشیم


بازی های استقلال- تراکتورسازی همیشه حساس و زیبا بوده است. امیدوارم حواشی که در گذشته در این مسابقه رخ داده، در بازی روز جمعه رخ ندهد. همه ما به دنبال این هستیم که فوتبالی خالی از حاشیه را شاهد باشیم. امیدوارم بازی در زمین مسابقه و بین دو تیم رخ دهد و هرکس شایسته تر بود، پیروز شود.


به آمارها درباره خودم فکر نمی‌کنم


من امسال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و همه چیز ایده آل پیش می رود. مهم ترین موضوع برای من این است که برای تیمم مفید باشم و زیاد به آمارهایی که درباره ام وجود دارد، فکر نمی کنم. یکی از دلایلی که تیم موفق می شود، کم گل خوردن است. سعی می کنم این آمار خوب را حفظ کنم تا تیم هم به موفقیت برسد.


تقابل با رحمتی؟


من درباره خودم فقط صحبت می کنم و به اشخاص دیگر کاری ندارم. تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم برای تیمم مفید باشم. ضمن اینکه هواداران هم از من راضی باشند.


رکورد خودم را می‌شکنم


همانطور که گفتم به آمارها زیاد فکر نمی کنم. همین حالا فراموش کرده ام سال گذشته چند کلین شیت داشتم اما امسال قطعا رکورد پارسال خودم را می شکنم و امیدوارم در این راه مشکل خاصی پیش نیاید.

دیدگاه‌ها