کد خبر : 1377950 | 17 آذر 1395 ساعت 10:46 | 20.6K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال تیم خطرناکی است

حاتمی: کاش رحمتی به سمت قلعه‌نویی بیاید

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد که بازی تیمش مقابل استقلال یک بازی زیبا و بدون حاشیه باشد.

حاتمی: کاش رحمتی به سمت قلعه‌نویی بیاید

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی بعد از اینکه مقابل پدیده دو امتیاز حساس را از دست داد، حالا باید یک بازی حساس مقابل استقلال را پشت سر بگذارد. با توجه به اینکه 3 امتیاز بازی با استقلال برای سرخپوشان تبریزی حیاتی است، نقش مهاجمانی مثل فرزاد حاتمی بیشتر به چشم می آید.


حاتمی درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با استقلال اظهار داشت: «تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و شرایط مطلوبی داریم. متاسفانه در بازی با پدیده بدشانس بودیم و حالا باید آن نتیجه را جبران کنیم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم مقابل استقلال نتیجه دلخواه را کسب کنیم.»


او با اشاره به دیدار با استقلال عنوان کرد: «استقلال تیم قدرتمندی است. استقلال اکنون به رده های بالایی جدول رسیده و بازی های خوبی انجام می دهد. بی تردید بازی سختی مقابل تیم علیرضا منصوریان داریم؛ چون استقلال تیم خطرناکی است اما ما برای کسب 3 امتیاز به میدان می رویم و امیدوارم به نتیجه دلخواه برسیم. تیمی که هدفش قهرمانی است باید در همه بازی ها به دنبال پیروزی باشد و ما نیز چنین شرایطی داریم.»


مهاجم تراکتورسازی که سابقه همبازی بودن با مهدی رحمتی را نیز دارد، درباره اختلافات میان این دروازه بان و امیر قلعه نویی و تاثیر این اتفاقات در بازی فردا تاکید کرد: «مطمئنا هیچ کس دوست ندارد اختلافی وجود داشته باشد. احترام شاگرد و معلمی همواره باید حفظ شود و امیدوارم در بازی استقلال و تراکتورسازی نیز این مساله نمود پیدا کند. کاش مهدی رحمتی به سمت امیر قلعه نویی بیاید و در این صورت قطعا سرمربی ما نیز او را قبول می‌کند و همه اختلافات تمام شود. رحمتی و قلعه نویی جزو بهترین های فوتبال هستند و باید قدرشان را بدانیم. با این حال امیدوارم در کل یک بازی زیبا بدون حاشیه را شاهد باشیم.»


حاتمی در پایان افزود: «امیدوارم هواداران در روز جمعه تنهایمان نگذارند. ما به حمایت این عزیزان نیاز داریم تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و انشاءالله به نتیجه دلخواه برسیم.»

دیدگاه‌ها