کد خبر : 1377974 | 17 آذر 1395 ساعت 12:10 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بااخلاق ماشین‌سازی با انگیزه ویژه برگشت

پایان بدشانسی‌های پیام صادقیان

مهاجم تیم ماشین سازی تبریز باانگیزه بالایی از مصدومیت برگشته و با تمریناتی که انجام می دهد به روزهای خوب ابتدای فصل فکر می کند.

پایان بدشانسی‌های پیام صادقیان

به گزارش "ورزش‌سه"، پیام صادقیان لیگ برتر شانزدهم را خیلی خوب شروع کرد. او با درخشش فوق‌العاده در بازی های ابتدایی ماشین سازی به ستاره اول تیمش تبدیل شد و در همان دوران بهترین نتایج ماشین سازی در لیگ برتر به دست آمد. صادقیان در 7 بازی ابتدایی لیگ شانزدهم برای ماشین سازی به میدان رفت و در این مسابقات دو پاس گل، یک گل زده و کسب یک پنالتی را در کارنامه اش اندوخت. او با همین آمار و با وجود اینکه 5 بازی لیگ برتری در ترکیب ماشین سازی غایب بوده، توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم معرفی کند.


صادقیان از نظر اخلاقی نیز بسیار خوب ظاهر شده؛ همین که او در هیچ کدام از مسابقات لیگ برتر کارت زرد از داوران دریافت نکرده، به خوبی نشان می دهد که چقدر با انگیزه فوتبال لیگ شانزدهم را آغاز کرده است.


با همه اینها مصدومیت مانع از این شد تا پیام صادقیان بتواند به روند خوبش ادامه دهد. او در 5 بازی گذشته ماشین سازی به دلیل پارگی همسترینگ نتوانسته به میدان برود و همین مساله کمی از شرایط بدنی ایده آل او را دور کرده است. با این حال صادقیان از روز شنبه در تمرینات ماشین سازی حضور پیدا کرده و بدون درد و مشکلی خاص برای بازگشت به میادین تلاش می کند. به گفته پزشکان ماشین سازی، پیام مشکلی برای همراهی تیمش در بازی فردا مقابل ذوب آهن ندارد.


به نظر می رسد بدشانسی های صادقیان در این فصل پایان یافته و اگر دوباره مشکلی پیش نیاید، او می تواند با خیالی آسوده به بازی های درخشانش ادامه دهد و در آینده باز هم به ماشین سازی کمک کند تا این تیم از قعر جدول ماشین سازی جدا شود.

دیدگاه‌ها