کد خبر : 1378050 | 17 آذر 1395 ساعت 16:04 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی ندارهای لیگ یک با گل سرخابی‌های سابق

دو تیم راه آهن و نساجی که مشکلات زیادی را این روزها تجربه می کنند در دیداری نزدیک امتیازات را تقسیم کردند.

تساوی ندارهای لیگ یک با گل سرخابی‌های سابق

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم راه آهن تهران و نساجی مازندران که شباهت های زیادی دارند، در دیدار هفته شانزدهم لیگ دسته اول به تساوی رسیدند. این دو تیم که لیگ را با دو سرمربی استقلالی قدیمی آغاز کردند، با وجود مشکلات مالی زیاد نتایج خوبی کسب کردند و در رده های بالای جدول حضور دارند اما در کسب سه امتیاز این دیدار حساس ناموفق بودند تا یکی از نبردهای بزرگان لیگ دسته اول، به تساوی برسد.


در این دیدار که بعد از کش و قوس های فراوان در تهران برگزار شد، ابتدا این تیم نساجی بود که با گل مقداد قباخلو، بازیکن پیشین پرسپولیس تهران برابر حریف خود به برتری رسید تا نیمه اول با تک گل نساجی مازندران به پایان برسد. در نیمه دوم اما این شاگردان مهدی پاشازاده بودند که با گل هادی شکوری، بازیکن پیشین استقلال بازی را به تساوی کشاندند. در ادامه اما تلاش این دو تیم برای کسب پیروزی به نتیجه نرسید تا این دو تیم امتیازات را میان خود تقسیم کنند.


با این تساوی هر دو تیم 25 امتیازی شدند تا نساجی مازندران با تفاضل گل بهتر نسبت به راه آهن در رده پنجم جدول قرار بگیرد و راه آهن نیز با همین امتیاز، رده ششم جدول را تصاحب کند. به این ترتیب این دو تیم با سپیدرود صدرنشین که یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها دارد، 6 امتیاز اختلاف دارند.

دیدگاه‌ها