کد خبر : 1378083 | 17 آذر 1395 ساعت 17:28 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

نقش جهان برای دیدار با استقلال آماده می‌شود

دیدار هفته پانزدهم سپاهان برابر استقلالی ها اولین میزبانی زردهای اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان است که نگرانی های زیادی درباره آن وجود دارد.

نقش جهان برای دیدار با استقلال آماده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار سپاهان و استقلال تهران در هفته سیزدهم اولین حضور سرخابی های پرطرفدار در ورزشگاه تازه تاسیس و مدرن نقش جهان است که با توجه به حساسیت های این بازی، ورزشگاه نقش جهان روز متفاوتی را رقم خواهد زد. با توجه به اینکه انتظار می رود تا هواداران بر خلاف دیدارهای گذشته، استقبال متفاوتی از این ورزشگاه داشته باشند، حساسیت های زیادی درباره این استقبال وجود دارد.

 


احمد سعید بخش در گفت و گو با ایمنا درباره شرایط این ورزشگاه برای بازی استقلال می گوید: نور ورزشگاه نقش‌جهان بیشتر از سایر ورزشگاه‌های ایران است و پروژکتورهای شرق و غرب ورزشگاه به طور کامل نصب شده است ولی به دلیل اینکه لوکس نوری شرق ورزشگاه را افزایش دادیم باید در غرب ورزشگاه هم همین کار را انجام بدهیم اما تست‌های نهایی هنوز انجام نشده است که این کار هم برای بازی با استقلال به پایان می‌رسد.

 


سعید بخش اما در ادامه ضمن ابراز امیدواری برای آمادگی این ورزشگاه نقش جهان، عنوان کرد: ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا کل ورزشگاه را تا بازی با استقلال تکمیل کنیم و برای آن مسابقه هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

دیدگاه‌ها