کد خبر : 1378176 | 18 آذر 1395 ساعت 00:07 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی یوونتوس برابر دینامو زاگرب

یوونتوس با پیروزی 2-0 مقابل دیناموزاگرب، به عنوان تیم اول گروه H، راهی مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان شد.

پیروزی خانگی یوونتوس برابر دینامو زاگرب

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که با پیروزی مقابل سویا، به شانس اول صدرنشینی تبدیل شده بودند، در دیدار امشب هم علی رغم تغییراتی که داشتند توانستند به سه امتیاز برسند و به عنوان تیم صدرنشین، راهی مرحله بعد شوند.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که ایگواین در دقیقه 6 گل اول را به ثمر برساند اما ضربه او را دروازه بان دینامو زاگرب مهار کرد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و به این ترتیب، نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

یووه در نیمه دوم شروع بهتری داشت و این بار خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 52 بود که لمینا بعد از عبور از بازیکنان حریف، با یک پاس خوب ایگواین را صاحب موقعیت کرد و این ستاره آرژانتینی هم با یک ضربه تماشایی، دروازه را باز کرد.

 

 

1162070

 

 

نمایش برتر بیانکونری بعد از این گل هم ادامه داشت و این تیم صاحب چند موقعیت خوب دیگر هم شد تا اینکه در دقیقه 73، دانیله روگانی حساب کار را 2-0 کرد.

 

روی یک ضربه آزاد از میرالم پیانیچ بود که روگانی بالاتر از مدافعان حریف، ضربه سر را زد و دروازه دینامو را باز کرد.

 

 

1162072

 

 

در دقایق پایانی باز هم این یوونتوسی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها