کد خبر : 1378191 | 18 آذر 1395 ساعت 02:00 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: امیدوارم به یوونتوس برخورد نکنیم

رئال مادرید که امشب با پیروزی بر دورتموند می توانست به عنوان تیم اول از گروه خود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند، بازی 2-0 برده را با تساوی 2-2 عوض کرد.

زیدان: امیدوارم به یوونتوس برخورد نکنیم

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ و رویس با گل های خود، دو گل کریم بنزما را پاسخ دادند تا رئال در خانه برابر دورتموند مساوی کند.

 

 

1162089

 

 

زیدان در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« بازی دشواری بود. فکر نمی کنم مشکل ما عدم تمرکز بود. یکسری کاستی هایی داشتیم که در نهایت به ضرر ما تمام شد.

در دقایقی از نیمه دوم تحت تاثیر بازی دورتموند قرار گرفتیم ولی توانستیم دوباره روی بازی کنترل لازم را پیدا کنیم. وقتی گل سوم را نزدیم و فرصت های زیادی را هدر دادیم، دورتموند توانست به گل مساوی برسد.

معتقدم هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و به عملکرد تیمم در دور گروهی افتخار می کنم. در فوتبال گاهی روز شما نیست؛ هرچند امشب خوب بازی کردیم.

اول گروه نشدیم که البته باید شایستگی های دورتموند را نیز در این مساله در نظر گرفت. باید آسوده خاطر بود و این بازی را در آرامش آنالیز کرد.»

 

حریف دور بعد:« برای رویارویی با هر حریفی آماده ایم. هیچ قرعه ای را به دیگری ترجیح نمی دهم؛ هرچند دوست ندارم با یوونتوس برخورد کنیم. امشب را استراحت کرده و از فردا به دپورتیوو فکر خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها