کد خبر : 1378197 | 18 آذر 1395 ساعت 08:33 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

هفتمین تغییر در کادر فنی تیم‌های دسته‌اولی

در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هفت تغییر در کادر فنی تیم ها به ثبت رسیده است.

هفتمین تغییر در کادر فنی تیم‌های دسته‌اولی 

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که پیش بینی می شد محمود فکری به اردوی تیم نساجی برنگشت و این تیم در دومین هفته متوالی با مربیگری حسین مسگر ساروی نیز به یک نتیجه نسبتا خوب دست یافت.


نسلجی در غیاب محمود فکری بعد از پیروزی 3-0 در برابر فولاد یزد این بار در تهران و در برابر تیم راه آهن به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. با 4 امتیازی که نساجی در این دو بازی به آن دست یافته به نظر می رسد هواداران تیم هم با ادامه حضور حسین مسگر ساروی در راس کادر فنی نساجی موافق باشند. 


با ثبت این تغییر تعداد تیم هایی که کادر فنی اشان از ابتدای فصل دستخوش جابجایی شده به 7 تیم رسید. این یعنی تغییر بیش از 38 درصدی در کادر فنی تیم های دسته اولی. 
7 تیمی که از ابتدای فصل کادر فنی آنها دستخوش تغییر شده است از این قرار است:


1-مس رفسنجان
2-خیبر خرم آباد 
3 – فولاد یزد 
4- ایرانجوان بوشهر 
5-فجر سپاسی 
6- استقلال اهواز 
7-نساجی مازندران


فصل گذشته 12 تیم از 20 تیم حاضر در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تغییراتی در کادر فنی خود اعمال کردند که البته تغییرات در برخی از این تیم ها با توجه به استعفای سرمربی اجتناب ناپذیر بود. این یعنی تغییر 60 درصدی در کادر فنی تیم های دسته اولی.


به نظر می رسد در تطعیلات زمستانی هم شاهد یکی دو جابجایی در کادر فنی تیم ها خواهیم بود و دور از ذهن نیست رکورد فصل گذشته تکرار شود.

دیدگاه‌ها