کد خبر : 1378220 | 18 آذر 1395 ساعت 10:59 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

آلکمار – زنیت؛ امشب در آفاس استادیوم

جهانبخش و رفقا 90 دقیقه تا صعود رویایی

امشب در آخرین بازی مرحله گروهی یورولیگ آلکمار میزبان حریف قدرتمند روس خود است تا آخرین شانس برای رسیدن به مرحله بعد یورولیگ را امتحان کند.

به گزارش "ورزش سه"، آلکمار بعد از نتایج ناامید کننده در دور رفت مرحله گروهی یورولیگ در دو بازی گذشته خود توانست با کسب امتیازات مناسب به وضعیتش در جدول رده بندی سرو سامان داده و این شانس را پیدا کند تا جزو تیم های صعود کننده به مرحله یک شانزدهم نهایی لقب بگیرد از همین رو جدال امشب آنها با زنیت سن پطرزبورگ صدرنشین گروه از اهمیت بالایی برخوردار شد.


علیرضا جهانبخش و هم تیمی هایش این فرصت را دارند تا امشب در ورزشگاه خانگی خود با عبور از سد حریف روس جایگاه دوم جدول گروه را تثبیت کرده و در بین صعود کننده ها قرار بگیرند. ملی پوش ایرانی که در هفته های گذشته به خاطر خبری شوکه کننده تمرکز لازم را نداشت بعد از استراحتی که ون دن بروم به او داد دوباره به روزهای اوج خود بازگشته تا جایی که در آخرین جلسه تمرینی تیمش که شب قبل برگزار شد یکی از ستاره های آلکمار معرفی شد تا شانس حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد.

 

1162110


جهانبخش که سه شنبه شب در ورزشگاه فیلیپس آرنا شاهد صعود دو رفیق صمیمی اش در اردوی تیم ملی به این مرحله از رقابت های یورولیگ بود حالا خود از انگیزه های زیادی برای درخشش برابر زنیت برخوردار است تا تعداد ایرانی های حاضر در این مرحله از یورولیگ را به سه نفر برساند. سرمربی آلکمار در کنفرانس خبری خود با ابراز رضایت از شرایط تمام شاگردانش گفت:« خوشحالم همه بازیکنان از جمله جهانبخش را در بهترین فرم در اختیار دارم و همین آمادگی و انگیزه بالای آنها به من امید می دهد تا شاهد صعود تیم به مرحله بعد باشم».

 

1162108


آلکمار و زنیت امشب از ساعت 21:30 به وقت تهران در آفاس استادیوم به مصاف هم می روند که بنا به اعلام باشگاه هلندی تمام بلیت های ورزشگاه به فروش رفته تا جهانبخش و رفقایش با حمایت کامل طرفداران شانس خود را برای صعود امتحان کنند.

 

1162106

 

1162107

 

1162109

دیدگاه‌ها