کد خبر : 1378310 | 18 آذر 1395 ساعت 16:41 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

دومین شکست متوالی نفت در خانه

نفت صفر ـ سایپا 1؛ نفس راحت فرکی

سایپا سفیدپوش با تک گل علی زینالی 3 امتیاز حساس از آبادان به تهران آورد تا دو پله در جدول رده بندی صعود کند و از انتهای جدول فاصله بگیرد.

نفت صفر ـ سایپا 1؛ نفس راحت فرکی

به گزارش "ورزش‌سه"، در این مسابقه که با حضور پرتعداد هوداران نفت برگزار شد علی زینالی در دقیقه 10 توپ را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میزبان کرد تا نفت با 16 امتیاز در رده هشتم جدول باقی بماند. به رتبه ای که البته توسط استقلال خوزستان، سپاهان و پدیده تهدید می شود. 

 

 

صنعت نفت آبادانسایپا تهران – ورزشگاه تختی آبادان ساعت 15:30

 

داور: محسن ترکی – علی اکبر نوری – حسین رحیمی پور – وحید صالحی – ناظر: حسین نجاتی

 

 

اخطار:
 

رشید آلبی (10)- علی عبدالله زاده(52)- حسین بغلانی(70) از نفت آبادان

رضا جعفری(87) از سایپا

 

 


ترکیب صنعت نفت آبادان:
حسن هوری- رشید آلبی(80 محمود داری زاده)، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، محمد پورمحمد، حکیم نصاری، مانوئل سانتویا(62 حسین ساکی)، زبیر نیک نفس، مسلم مجدمی (75سید میلاد موسوی )، برونو اولیویرا، محمد شادکام.
سرمربی: نادر دست نشان 

 

 

 

ترکیب سایپا: 
حامد فلاح زاده- روزبه شاه علیدوست، سیامک کورورشی، علی زینالی(88 علی شجاعی)، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی، سعید لطفی، امید خالدی، سجاد مشکل پور(81 جونیور لوپز)، رضا جعفری و محمد سلطانی مهر(78 علیرضا علیزاده).
سرمربی: حسین فرکی.

 

 

 

شرح گل


1-0(سایپا): در دقیقه 10 روی ارسال بازیکنان سایپا و بی احتیاطی رشید آلبی مدافع تیم صنعت نفت آبادان داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود تیم میهمان اعلام کرد و علی زینالی موفق به ثبت اولین گل این دیدار شد.

 

 

 

شرح بازی:

 

 دیدار دو تیم در نیمه اول به جز چند موقعیت در دقایق پایانی چیز دیگری نداشت. دقیقه 10 ، روی اشتباه رشید آلبی و بی احتیاطی این بازیکن در محوطه جریمه در حالی که موقعیت خطرناکی هم پیش نمی آمد، سایپا صاحب یک ضربه پنالتی شد و موفق شد با ضربه علی زینالی به گل اول دست یابد. در ادامه به جز ضربه محمد شادکام در واپسین ثانیه های نیمه اول دیگر شاهد موقعیتی نبودیم. سایپا بعد از گل به لاک دفاعی رفته بود و بازیکنان صنعت نفت نیز توان ایجاد موقعیت روی دروازه میهمان خود را نداشتند. با شروع نیمه دوم دامنه حملات تیم میزبان برای جبران گل خورده بیشتر شد و شاهد موقعیت های بیشتر و بازی روان تری نسبت به نیمه اول بودیم. در این میان تیم سایپا برای حفظ پیروزی ارزشمند خود بیشتر بر کارهای دفاعی تمرکز داشت. در دقایق پایانی فشار روی دروازه سایپا افزایش یافت و در سوی مقابل ضد حملات سایپا هم به همان میزان خطرناک تر به نظر می رسید ولی در نهایت تلاش تیم میزبان که در دقایق انتهایی به تصمیمات داوری اعتراض داشت، راه به جایی نبرد و این شاگردان حسین فرکی بودند که پس از مدت ها با کسب دومین پیروزی فصل بالاخره  نفس راحتی کشیدند.

 

 

بهترین بازیکن:

 

سجاد مشکل پور بازیکن سابق نفت و ابراهیم صادقی هافبک دفاعی باتجربه سایپا نقش زیادی در مقاومت 80 دقیقه ای شاگردان فرکی مقابل نفت داشتند. در بین نفتی ها هم علی عبدالله زاده و محمد شادکام نمایش خوبی از خود نشان دادند. 

 

 


اتفاق ویژه:
 

نفتی ها در دقایق پایانی مسابقه به شدت به محسن ترکی داور بازی معترض بودند. آنها عقیده داشتند سانتر ارسالی از کنار به دست مدافع سایپا برخورد کرده اما ترکی از آن چشم پوشی کرده است.

 

 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 25: ضربه حکیم نصاری از پشت محوطه جچریمه با فاصله از بالای دروزاه راهی بیرون شد.

دقیقه 39: کرنز ارسالی روی دروزاه سایپا به شکل خطرناکی به دهانه دروازه در تیر یک رسید و حامد فلح زاده با یک سیو نه چندان مطمئن توپ را برگشت داد. در برگشت داور خطای بزیکن صنعت نفت را اعلام کرد.

دقیقه 2+45: در واپسین ثانیه های این دیدار در نیمه اول با پاس زیبای حکیم نصاری ، محمد شادکام در موقعیتی عالی برای گلزنی قرار گرفت. ضربه این بازیکن به زاویه مخالف زده شد و با فاصله نه چندان زیاد راهی بیرون شد.

دقیقه 62: نفوذ غلامرضا رضایی از سمت چپ خط دفاعی صنعت نفت و پاس او موقعیت مناسبی برای سایپا ایجاد کرد. ضربه مهاجم سایپا روی زمین به دیرک عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 70 : روی اشتباه سیامک کوروشی بازیکنان صنعت نفت در موقعیت گلزنی قرار گرفتند؛ اما خود این بازیکن در برگشت موفق به دفع توپ بازیکنان صنعت در موقعیتی خطرناک شد.

 

 

در حاشیه:

 

* آخرین باری که حسین فرکی به آبادان آمده بود همراه با تیم فولاد بعد از ١٩ هفته بدون شکست با گل سیامک سرلک شکست خورد.

* رضا جبیره که هفته ای گذشته گل ٣ امتیازی صنعت را به ثمر رسانده بود در این بازی به دلیل  مصدومیت این بازی را از دست داده است.

* پیش از شروع بازی سجاد مشکل پور مدافع آبادانی تیم سایپا به شدت مورد تشویق هواداران آبادانی قرار گرفت.

* کادر فنی صنعت نفت آبادان به داور مسابقه اعتراض دارد و ترکی در کنار خط به صحبت با آن ها پرداخت.

* رضا نوروزی مهاجم سابق سایپا به دلیل شکایت این باشگاه مبنی بر مطالبات پرداخت نشده، از سوی فدراسیون اجازه حضور در این دیدار را پیدا نکرد.

‌*اعتراض شدید هواداران  به دنی مانوئل بازیکن شماره ١٨ تیم صنعت نفت آبادان به دلیل بازی ضعیف و لو دادن توپ ها.

* بازیکنان تیم بسکتبال صنعت نفت ابادان در ورزشگاه حاضر هستند.

* در دقیقه 81 سجاد مشکل پور به دلیل مصدومیت مجبور شد جای خود را به جونیور برزیلی بدهد.

* در دقیقه 85 روی ارسال بازیکنان صنعت نفت و برخورد توپ به بازیکنان سایپا، تیم میزبان به شدت اعتقاد به ضربه پنالتی داشت

* هواداران آبادانی به عملکرد محسن ترکی اعتراض دارند.

 

دیدگاه‌ها