کد خبر : 1378326 | 18 آذر 1395 ساعت 16:17 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک بازی سخت انتظارمان را می‌کشد

پورموسوی: فردا یک شاه مهره را نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: فردا یک شاه مهره را نداریم و عدم حضور رحیم زهیوی روی کارمان تاثیر می‌گذارد.

پورموسوی: فردا یک شاه مهره را نداریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد گفت: درگذشت حسین کمایی بازیکن اسبق خوزستان را تسلیت می‌گویم. یک بزرگ مرد را خوزستان از دست داد.

 

وی افزود: نقطه کور بازی فردا نبود هواداران است. باشگاه تلاش زیادی کرد که این بازی با حضور هواداران برگزار شود که تا این لحظه هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم. بازیکنان ما تلاش می‌کنند تا در کنار یک بازی خوب سه امتیاز شیرین را بگیریم. فولاد یک تیم بسیار خوب است. آنها کم کم به روزهای اوج خود می‌رسند در هفته‌های گذشته فولاد نتایج خوبی گرفته است. یک بازی سخت در انتظارمان است. امیدوارم فردا بازیکنان تلاش و جدیت خود را به کار ببرند و مقابل فولاد آماده نتیجه لازم را بگیرند.

 

سرمربی استقلال خوزستان در مورد غیبت رحیم زهیوی، تصریح کرد‌: متاسفانه فردا یک شاه مهره را نداریم. نبود او می‌تواند روی کار ما اثر بگذارد. یک بازیکن را جایگزین کردیم که امیدواریم بتواند جایش را پر کند. زهیوی رابطه نزدیکی با بازیکنان دارد و غیبتش می‌تواند اثر گذار باشد به همین خاطر او در این هفته کنار تیم بود. او امشب و فردا در اردو کنار تیم است تا غیبتش حس نشود تا تاثیر روانی خوبی روی بازیکنان داشته باشد.

 

وی در مورد بحث نانگ و نیامدن او به اهواز، گفت: همه کارهایمان را کردیم و صحبت‌های لازم انجام شد اما به خاطر پرونده پزشکی که این بازیکن دارد، کمیته پزشکی او را تائید نکرد. تلاش می‌کنیم تا مشکلشش حل شود. اگر حضور او میسر نشد قرار بود گزینه اول ما خارجی باشد اما چون بازیکنی که کیفیت خوبی داشته باشد در این مقطع سخت به دست می‌آید، تلاشمان را برای حل مشکل نانگ می‌کنیم تا اگر این اتفاق نیوفتاد سراغ مهره‌های ایرانی برویم.

 

دیدگاه‌ها