کد خبر : 1378354 | 18 آذر 1395 ساعت 17:43 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

اگر صبا را نبریم بحران می شود

ویسی زنگ خطر را به صدا درآورد

عبدالله ویسی سرمربی سپاهان اعلام کرد در صورت توقف تیمش مقابل صبا شرایط سختی در انتظار سپاهانی ها خواهد بود.

ویسی زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش "ورزش‌سه"، در شرایطی که صبای قم بعد از شکست مقابل استقلال با محرومیت تعدادی از بازیکنان به اصفهان رسیده است ویسی با ابراز نگرانی از شرایط تیمش در کنفرانس مطبوعاتی با صراحت گفت: اگر نتیجه نگیریم تیم به کما می رود و روزهای بحرانی تجربه خواهیم کرد ما باید مسابقه فردا را با پیروزی به سود خود تمام کنیم و این یک بازی حیاتی برای ماست که می تواند ما را به لیگ بازگرداند. 

ویسی در توضیح اهمیت پیروزی مقابل صبا گفت: نتایج خوبی نگرفتیم و تحت هر شرایطی باید مسابقه را ببریم. در مسابقه قبلی مقابل گسترش از حریف جلو افتادیم و اگر بچه ها شرایط مسابقه را درک می کردند نتیجه دیگری رقم می خورد. البته این فوتبال است و شما می بینید که رئال با همه عظمتش بازی 2 ـ صفر باخته را با تساوی 2 ـ 2 عوض می کند. البته بازی فردا متفاوت است و حتما باید این بازی را ببریم چه عقب بیفتیم و چه شرایطی غیر از این در بازی شکل بگیرد. 
 

وی ادامه داد: وقتی به یک خانه جدید می‌روید همه چز برای شما مهیا نیست. ممکن است کلید برق، لوله کشی و گاز مشکل داشته باشد. سپاهان خانه جدیدی است و تیم نسبت به پارسال جوانتر شده است. پارسال میانگین سنی بازیکنان سپاهان 31 سال بود اما امسال به 23 سال رسیده است و این برای سپاهان، ایران و آسیا بسیار امیدوارکننده است. ما هیچ وقت افتضاح نبوده‌ایم و شرایط متوسط رو به بالایی داشتیم.

 

1162207


سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا قراردادش یک ساله است بیان داشت: این توافق من با باشگاه بوده است. انشاالله اگر عملکردم خوب باشد این همکاری ادامه‌دار خواهد بود. من به باشگاه گفته‌ام که امسال تیم متفاوتی خواهم ساخت که هم جوانگرایی و هم نتیجه در آن وجود داشته باشد. امیدوارم در انتهای فصل در بین پنج تیم بالای جدول قرار داشته باشم. شرایط ما جالب نیست و تمام توان خود را برای پیروزی در بازی فردا می‌گذاریم تا هواداران، باشگاه و بازیکنان خوشحال شوند.


ویسی در پاسخ به اینکه آیا از یارگیری ابتدای فصل و نتایجی که سپاهان با او گرفته راضی است یا نه گفت: بله راضی هستم. سپاهان عشق و علاقه من است. شاید برخی موارد مانند نتایج برخی بازی‌ها راضی‌کننده نبوده باشد اما از بازیکنان راضی هستم. آنها بسیار با اخلاق و آینده‌دار هستند و از نظر سطح فنی عملکرد بسیار خوبی دارند.


وی با بیان اینکه حتماً در نیم‌فصل بازیکن جذب می‌کند، گفت: اگر روند به همین صورت باشد مجبوریم یک گلزن به تیم اضافه کنیم و یک بازیکن را از لیست خارج می‌کنیم. زمانی که قرارداد بستم وقت زیادی برای یارگیری نداشتیم. مثلاً از پدرو هنریکه انتظار بیشتری بود که امیدواریم بهتر شود. لی اولیویرا خوب عمل کرده و اینکه گل می‌خوریم صرفاً به خاطر او نیست و گاهی وقت‌ها سیستم دفاعی تیم مشکل دارد.


ویسی در مورد شرایط صبای قم اظهار داشت: صبا در بحران مالی قرار دارد و هر هفته عملکرد متفاوتی داشته است. ما حساب ویژه‌ای روی این بازی کرده‌ایم چراکه بازیکنان خوب و گردن کلفتی دارد و ما باید با استرس مثبت به مصاف صبا برسیم.


 

دیدگاه‌ها