کد خبر : 1378363 | 18 آذر 1395 ساعت 17:59 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی پدیده‌ی دایی در روز ناکامی قاضی

رضا اسدی که در این فصل به جمع لیگ برتری ها اضافه شده، توانسته نظر علی دایی را به خود جلب کند و در بازی برابر گسترش نیز توانست با گلزنی مانع از شکست تیمش شود.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی 20 ساله نفت تهران که اولین تجربه لیگ برتری خود را با اعتماد علی دایی پشت سر می گذارد، توانست در بازی برابر گسترش فولاد نیز در نقش ناجی برای این تیم ظاهر شود و تک گل یک امتیازی سرخپوشان را به ثمر برساند.


اسدی در تیم ملی نونهالان و نوجوانان عضویت داشته و به عنوان کاپیتان به مقام قهرمانی مسابقات جنوب آسیا نیز دست یافته است. وی سابقه عضویت در امیدها و بزرگسالان سپاهان را داشته و امسال به عنوان سهمیه زیر 23 سال به عضویت تیم بزرگسالان نفت در آمده است.

 


اسدی که در سپاهان فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورد تنها در یک دیدار در لیست 18 نفره قرار گرفت و در ابتدای این فصل با جلب نظر علی دایی به عضویت نفت تهران در آمد و در هفته های اخیر توانسته پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهد. او در دیدار برابر نساجی مازندران زننده تک گل این تیم برای صعود لقب گرفت و در بازی امروز نیز گل مساوی تیمش برای نجات از شکست را به ثبت رساند.


محمد قاضی، مهاجم گلزن هفته های اخیر نفت تهران اما دومین هفته بدون کامیابی را پشت سر گذاشت و نتوانست جایگاه خود در رده دوم جدول را با هفت گل تغییر دهد.

 

دیدگاه‌ها