کد خبر : 1378380 | 18 آذر 1395 ساعت 18:34 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم با مهابادی به لیگ برتر صعود کنیم

کیانی: بدشانسی‌های آلومینیوم تمام می‌شود

مهاجم سابق گل گهر اکنون با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت توانسته یکی از مهره های قابل اتکای آلومینیوم لقب گیرد.

کیانی: بدشانسی‌های آلومینیوم تمام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل کیانی که در فصل گذشته دچار مصدومیت شدیدی شده بود که منتهی به دوری چند ماهه اش از فوتبال بود اکنون با بهبودی مصدومیتش توانسته عملکرد مثبتی در ترکیب این تیم با گرفتن دو پنالتی در دو بازی اخیر به جا بگذارد و داوود مهابادی امیدوار است با روند رو به رشد این مهاجم شرایط تیمش را در جدول نیز تغییر دهد.


کیانی در خصوص شرایط خودش بعد از مصدومیت گفت: کنار تیم حضور نداشتم و در خانه حضور داشتم. اول فصل قرارداد بستم و به خانه رفتم. با فیزیوتراپی و استخر بهبودی ام را به دست آوردم و در هفته دوازدهم قراردادم را ثبت کردم. پیش از این بادران پیشنهاد داشتم اما آقای مهابادی به من لطف داشتند و با توجه به شرایطی که داشتم 20 درصد از قراردادم را پرداخت کردند و این مساله باعث شد بعد از پایان مصدومیت به این تیم بازگردم.


وی ادامه داد: اکنون دو بازی است که به ترکیب تیم بازگشته ام و در این دو بازی مقابل گل گهر و بادران دو پنالتی به دست آوردم و توانستم بخشی از محبت های مسوولان آلومینیوم و خصوصا آقای مهابادی را جواب بدهم.


کیانی در خصوص شرایط آلومینیوم گفت: تیم خوبی داریم و بدشانسی عامل بزرگی بوده که به نتیجه نرسیم. اکنون در بدترین حالت باید در رده چهارم جدول می بودیم و خیلی از فرصت ها را از دست دادیم با این حال به آینده تیم امیدوارم و در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن و تقویت تیم مسلما شانس صعود هم خواهیم داشت. 


وی ادامه داد: آقای مهابادی مربی بادانش و دلسوزی است که از تمام توان خود برای موفقیت این تیم سود می برد و خوشحالم اکنون شرایط همکاری ام با این تیم فراهم شده و امیدوارم در بازی های باقیمانده به نتیجه لازم برسیم. مطمئنا ایشان در صورت حضور در نیم فصل دوم می تواند روند تیم را تغییر دهد و به نتایج مناسب دست یابیم. 


کیانی در خصوص شانس صعود آلومینیوم گفت: بازیکنان خوبی داریم و اینکه اکنون اینجا جدول حضور داریم نشان دهنده کیفیت واقعی ما نیست و مسلما قادر خواهیم بود در نیم فصل به بالای جدول صعود کنیم و هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها