کد خبر : 1378385 | 18 آذر 1395 ساعت 18:55 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان جسور و نیمکت ضعیف پرسپولیس؛

تشریح شرایط مدعیان با بازیکن سابق سرخابی

پیشکسوت سابق پرسپولیس به تشریح شرایط سه تیم مدعی قهرمانی لیگ در فصل جاری پرداخت و نیمکت ضعیف پرسپولیس را یکی از ضعف های این تیم قلمداد کرد.

تشریح شرایط مدعیان با بازیکن سابق سرخابی

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد داداش زاده که سابقه حضوری 9 ساله در استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد به تشریح شرایط سه تیم مدعی قهرمانی در فصل جاری در بازی های فردای آنها پرداخت.


وی در خصوص دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت: استقلال تیم بزرگی است و این اواخر هم حاشیه ای برای این تیم ایجاد شد. اینکه بعد از بازی با صبای قم ذهن بازیکن این تیم مختل شود شرایط سختی برای آنها ایجاد کرد. اینکه استقلال تاکنون نتوانسته تراکتورسازی را در استادیوم آزادی ببرد کار را سخت تر می کند. علیرضا منصوریان به عنوان مربی جوان این تیم کارهای بزرگی کرده می تواند با این پیروزی طلسم دیگری را بشکند و در کورس باقی بماند.


داداش زاده ادامه داد: تراکتور نیز تیم بزرگی است که از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می برد. از پشتوانه مالی نیز بهره می برد و مسلما در این بازی بیشتر به دنبال حداقل امتیاز است تا خود را در کورس مدعیان قرار دهد. این بازی می تواند جذابیت های فوق العاده ای داشته باشد و هواداران از آن لذت ببرند. باخت در این بازی می تواند برای هر تیمی دردسرساز شود و پیروزی می تواند آنها را به کعبه آمال خود برساند.


او در واکنش به این سوال که حضور قلعه نویی روی نیمکت تراکتور چه فواید و ضرری در بازی فردا می تواند داشته باشد گفت: اینکه قلعه نویی مربی بزرگ و کاربلدی است شکی نیست و همیشه در آزادی مقابل تیم های بزرگ خوب کار کرده و از استقلال شناخت خوبی دارد که می تواند به تراکتور کمک کند. شاید در بازی فردا مخالفان امیر قلعه نویی به دنبال حواشی و مشکلاتی باشند اما مطمئنا وقتی سوت بازی به صدا در آید این عملکرد بازیکنان است که تعیین کننده خواهد بود و هیاهوی بیرونی هیچ تاثیری در کیفیت بازی دو تیم نخواهد داشت. با این حال من معتقدم که تیمی که به گل اول برسد شانس مسلم پیروزی خواهد بود.


داداش زاده در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل پدیده نیز گفت:  پرسپولیس عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده و البته در هفته هایی با مشکلاتی در خصوص بازیکن مواجه بود. این هفته بهترین فرصت را خواهد داشت تا از تیم رقیب خود پیش بیفتد. اینکه تراکتورسازی با استقلال بازی دارد می تواند شانس خوبی برای شاگردان برانکو برای پیش افتادن از رقیب خود باشد. آنها نباید از موقعیت های خود به سادگی عبور کند. فرصت سوزی های طارمی به یکی از دغدغه های این تیم تبدیل شده و البته من معتقدم نباید همه چیز به طارمی ختم شود و دیگر بازیکنان نیز می تواند سهمی در گل های این تیم داشته باشند. 


وی ادامه داد: پرسپولیس برای اینکه در آسیا نیز حرفی برای گفتن داشته باشد باید نیمکت قوی داشته باشد و البته در خصوص بازی فردا شانس خوبی برای پیروزی دارد. پدیده با مربی جوان و بازیکنان خوبش به دنبال عرض اندام کردن مقابل پرسپولیس است و این تیم در صورت گرفتن امتیازات از این بازی می تواند به رتبه خوبی در جدول برسد و بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود و باید از این موقعیت خود سود ببرد.


داداش زاده فاصله بین نیمکت نشینان و بازیکنان اصلی را یکی از ضعف های پرسپولیس می داند و در این باره گفت: متاسفانه یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیس است. این تیم نیاز به نیمکت قوی دارد و در این مورد ضعف بزرگی دارد. جایگزین این بازیکنان فاصله زیادی با یکدیگر دارند. هر کدام از مصدومان پرسپولیس خلا بزرگی برای این تیم ایجاد می کنند و این تیم نیاز به تقویت در نیم فصل دارند تا در آسیا به مشکل برنخورند. پرسپولیس با غیبت ملی پوشان خود بازی در جام حذفی را مقابل قشقایی از دست داد که نشان دهنده فاصله زیاد نیمکت نشینان با بازیکنان اصلی است.


وی در پایان در خصوص مصائب برانکو در سمت راست با حضور ماهینی و رضاییان نیز گفت: رضاییان بازیکن خوب و تاثیرگذار است و ماهینی نیز بازی های خوبی به نمایش گذاشته و خواسته های برانکو را برآورده می کند. رضاییان در صورتی که بتواند عملکرد خوبی به نمایش بگذارد ماهینی یا احمدزاده نیمکت نشین شوند. پیش از این رضاییان نفر اول پست خود بود و اکنون دو رقیب خوب و مناسب در ترکیب این تیم وجود دارند. پرسپولیس همیشه به بازیکنان بزرگ نیاز دارد تا بتواند به خواسته های هواداران خود دست یابند و تصمیم برانکو نیز تاکنون برای این تیم در سمت راست مثبت بوده است.

دیدگاه‌ها