کد خبر : 1378388 | 18 آذر 1395 ساعت 20:21 | 109.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلاس دروازه‌بانی آقای گل؛

طارمی به رضائیان: اگه مى‌تونى گل‌ بزن(عکس)

رامین رضائیان در پرسپولیس خود را بهترین ضربه ایستگاهی‌زن می‌داند و مهدی طارمی که این روزها صمیمیت زیادی با این بازیکن دارد به تقابل با او پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در تمرین روز گذشته رامین رضائیان که عملکرد خوبی در ارسال و زدن ضربات ایستگاهی داشته روبه‌روی مهدی طارمی در درون دروازه قرار گرفت. مهاجم بوشهری سرخپوشان با پوشیدن دستکش دروازه‌بانی مدافع راست ملی‌پوش تیمش را به جدالی رو در رو فراخواند. در این جدال رامین رضائیان البته نتوانست نتیجه مناسبی مقابل طارمی کسب کند و بیشتر ضرباتش توسط تیرک دروازه و عکس‌العمل‌های این مهاجم دفع شد. همین اتفاق باعث شد تا مهدی طارمی با قرار دادن عکس‌های مربوط به این تمرین برای رضائیان به کری‌خوانی بپردازد و به او بگوید درست است که مقابل علیرضا بیرانوند توانسته عملکرد خوبی در ضربات ایستگاهی بجا بگذارد اما با دروازه‌بانی او تنها دو بار تیرک دروازه را به لرزه درآورده و در گلزنی به نتیجه نرسیده است. 


مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ‌برتر در دو بازی اخیر نتوانسته به عنوان گلزن تیمش لقب گیرد و در این راه ناکام بوده و اکنون با حضور در درون دروازه به بازیابی روحیه مشغول است تا در دیدار مقابل پدیده بار دیگر به جمع مدعیان گلزنی این فصل لیگ‌برتر بازگردد. در سمت مقابل نیز رامین رضائیان بعد از نمایش موفقیت‌آمیز خود در اولین حضور فیکسش در ترکیب پرسپولیس اکنون به دنبال تثبیت جایگاهش در دیدار مقابل پدیده است، جایی که در فصل گذشته توانسته از روی ضربه ایستگاهی و در ثانیه‌های پایانی گل تساوی سرخپوشان را به ثمر برساند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها