کد خبر : 1378523 | 19 آذر 1395 ساعت 14:25 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

تغییرات وسیع زیدان برای بازی با دپورتیوو

رئال مادرید پس از تساوی 2-2 برابر دورتموند، فردا آخرین بازی لالیگایی خود در سال میلادی 2016 را باید مقابل دپورتیوو در برنابئو انجام دهد.

تغییرات وسیع زیدان برای بازی با دپورتیوو

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها که با 6 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در صدر لالیگا قرار دارند، فردا با کسب حداقل یک تساوی می توانند صدرنشین قطعی فوتبال اسپانیا در سال 2016 لقب بگیرند و هم اینکه به رکورد 35 بازی بدون شکست متوالی دست یابند که بهترین روند بی شکستی تاریخ رئال خواهد بود.

 

 

1162338

 

 

با این حال مطمئنا زیدان به تساوی در بازی فردا قانع نخواهد بود. او که 4 ژانویه گذشته برای اولین بار مقابل همین دپورتیوو روی نیمکت رئال نشست و با 5 گل تیمش را پیروز میدان کرد، فردا به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی کند.

 

زیزو برای بازی فردا قصد انجام تغییرات وسیعی در ترکیب ثابت رئال دارد. در خط دفاع، په په و دانیلو جایگزین واران و کارواخال خواهند شد، در خط میانی هر سه هافبکی که برابر دورتموند به میدان رفتند(کاسیمیرو، مودریچ و خامس) استراحت کرده و کوواچیچ، ایسکو و کروس بازی خواهند کرد. آسنسیو هم احتمالا جایگزین لوکاس در خط حمله می شود.

با غیبت بنزما در تمرین امروز، هنوز مشخص نیست که وی چه شرایطی برای بازی فردا خواهد داشت. در صورت غیبت او، موراتا کنار رونالدو به میدان خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها