کد خبر : 1378536 | 19 آذر 1395 ساعت 14:56 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران پرسپولیس کم‌لطفی کردند؛

پرسپولیس-پدیده فردا قطعا برگزار می‌شود

رئیس هیئت فوتبال خراسان می گوید که با توجه به پیش بینی هواشناسی فردا مشکلی برای برگزاری مسابقه نداریم.

پرسپولیس-پدیده فردا قطعا برگزار می‌شود

برادران رئیس هیئت فوتبال خراسان در مورد تعویق زمان دیدار پدیده در مقابل پرسپولیس و اینکه آیا این فردا شرایط برای برگزاری مسابقه مهیا است، به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: قطعا فردا زمین مسابقه آماده است. در حال حاضر بارش برف اوج گرفته و امکان برگزاری مسابقه وجود نداشت.


وی در خصوص عکس منتشر شده توسط کانون هواداران پرسپولیس که نشان می داد روی زمین کاور وجود ندارد، ادامه داد: هواداران پرسپولیس کم‌لطفی کردند و از یک قسمت کوچک زمین کاور نداشته عکس گرفته اند.

 

این رفتار کانون هواداران غیر حرفه ای بود. تمام همکاری ها با باشگاه پرسپولیس انجام شده و دنبال این بودیم تا بازی برگزار شود، اما داور مسابقه به دلیل محدودیت دید بازیکنان و داور تصمیم به لغو مسابقه گرفت.


برادران ادامه با بیان این موضوع که ما تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقه را آماده کرده بودیم، عنوان داشت: تمام نیروهای ما برای برگزاری مسابقه آماده بودند ولی حجم بارش برف بالا است و با توجه به اینکه ورزشگاه خارج از شهر قرار دارد، حجم بارش سنگین‌تر است. ما هم تابع نظر داور هستیم و این بحث‌های حاشیه ای درست نیست.


وی با اشاره به اینکه هیئت فوتبال خراسان تمام تلاش خود را برای انجام این مسابقه و پذیرایی از پرسپولیس انجام داده، اظهار داشت: خود آقای برانکو هم ساعاتی پیش در هیئت فوتبال حضور داشتند و صحبت های مثبتی با ایشان داشتیم. بهتر بود که زمان بازی را از پنج شنبه به جمعه منتقل نکنیم و ما هم با این موضوع مخالف بودیم.


وی در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به پیش بینی هواشناسی فردا مشکلی برای انجام بازی نداریم و بازی به طور قطع برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها