کد خبر : 1378539 | 19 آذر 1395 ساعت 16:17 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه خانزاده 4+90 باز شد

پیکان 1 ـ سیاه‌جامگان 0 ؛ بدون جادو با تدبیر!

تیم فوتبال پیکان با پیروزی باارزش مقابل سیاه جامگان شکست هفته گذشته مقابل ذوب آهن را به فراموشی سپرد.

پیکان 1 ـ سیاه‌جامگان 0 ؛ بدون جادو با تدبیر!

به گزارش "ورزش‌سه"، تک گل پیکان در این مسابقه توسط مرتضی آقاخان بازیکن تعویضی پیکانی ها در دقیقه 4+90 به ثمر رسید تا مجید جلالی پاسخ حرف های خداداد عزیزی درباره جادو و جادوگری را به سبک خود بدهد.


هفته سیزدهم لیگ شانزدهم، جمعه 19/09/95، ساعت 15، ورزشگاه شهدای شهرقدس
داور: محمدرضا اکبریان                    کمک ها: بابک داوری، یعقوب حجتی

 

کارت زرد:


روح اله سیف اللهی (35)، محمدرضا خانزاده(89)، مرتضی قدیمی پور(90) (91)  از سیاه جامگان

 

 اخراج

 

مرتضی قدیمی پور(91)  از سیاه جامگان

 


پیکان:

 

رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی، لئون هایراپتیان، مهدی شیری، ماهان رحمانی، محمدصادق بارانی، سجاد آشوری(74 بهادر عبدی) ، سیامک نعمتی(78 آرش برهانی)، ابوالفضل ابراهیمی(60 مرتضی آقاخان) و گادوین منشا 
سرمربی: مجید جلالی


سیاه جامگان:

 

محمد ناصری(60 مرتضی قدیمی پور)، محمد خانزاده، سیدمیثم حسینی، رضا شربتی، حمیدرضا علی عسگری، محسن آقایی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری(75 موسی ترائوره)، روح اله سیف اللهی و سعید دقیقی
سرمربی: خداداد عزیزی

 

شرح بازی:

 


پیکانی ها در دقایق تلف شده پایان بازی بالاخره موفق شدند دروازه حریف را باز کنند و سه امتیاز مهم این بازی را از آن خود کنند.
بازی که با حملات ابتدایی پیکانی ها آغاز شده بود خیلی زود به موازنه رسید و دو تیم در فکر به دست آوردن میانه میدان تلاش خود را آغاز کردند و به همین دلیل فرصت های زیادی نتوانستند روی دروازه یکدیگر فراهم کنند، بازی فیزیکی بازیکنان دو تیم باعث شده بود تا نهایتا یکی دو فرصت در این نیمه روی دروازه ها ایجاد شود و به غیر از ان اتفاق مهمی نیفتد.
اما در نیمه دوم اوضاع کمی تغییر کرد و دو تیم چشم به دروازه های یکدیگر نیز داشتند، چند ضربه ناگهانی و ایستگاهی خطرناک، دو ضربه به تیرک دروازه و چند فرصت خطرناک نشان می داد دو تیم در این نیمه به دنبال گل زدن هستند و نمی خواهند سه امتیاز این دیدار را از دست بدهند و در نهایت این پیکانی ها بودند که توانستند از آخرین فرصت به دست آمده در این بازی نهایت استفاده را ببرند و در حالی که مشهدی ها دروازه بان های خود را خارج از زمین می دیدند دروازه این تیم باز شد و مجید جلالی و شاگردانش سه امتیاز حیاتی را از این بازی به دست آوردند.

 

شرح گل:

 

پیکان 1 سیاه جامگان 0 (4 +90، مرتضی آقاخان) : تیم میزبان پیکان بالاخره توانست در این بازی به گل برسد، در حالی که بازی در پنجمین دقیقه وقت های تلف شده وارد شده بود ارسال پیکانی ها از ضربه زیبای آقاخان مواجه شد و تنها گل این دیدار به ثمر رسید.

 

بهترین بازیکن:

 

مرتضی آقاخان مهاجم پیکان که به دلیل نمایش ضعیف در بازی ذوب آهن در این بازی به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد با گلی که در ثانیه های آخر به ثمر رساند، لقب موثرترین بازیکن میدان را از آن خود می کند.

 

اتفاق ویژه:

 

در حالی که تیم سیاه جامگان با مصدومیت دروازه بان اول (ناصری) و سپس اخراج گلر دوم (قدیمی پور) چاره ای جز حضور یک بازیکن درون دروازه را نداشت، این اتفاق با حضور محمد خانزاده رخ داد و فرصت را به پیکان داد تا قبل از سوت پایان با ضربه آقاخان بازیکن تعویضی به پیروزی برسد. بردی که بیش از هر چیز مجید جلالی را خوشحال کرد. البته پیکان هم به دلیل مصدومیت شیری و انجام 3 تعویض 10 نفره بازی می کردند.

 

دقایق حساس:


دقیقه 10 – حمله سریع سیاه جامگان با حرکت روح اله سیف اللهی درون محوطه جریمه پیکانی ها ادامه یافت اما ضربه وی با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت. 

دقیقه 37 – ضربه ایستگاهی پیکانی ها توسط امیرحسین صادقی به سوی دروازه حریف نواخته شد اما این ضربه خطرناک پس از دفع دروازه بان سیاه جامگان با تیرک دروازه برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 53 – حرکت سعید دقیقی چیزی نمانده بود تا اولین گل این بازی را رقم بزند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65 – حرکت هجومی گادوین منشا درون محوطه جریمه سیاه جامگان خطرناک بود اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 81 – ضربه ایستگاهی مشهدی ها را روح الله سیف اللهی از فاصله 25 متری به سوی دروازه پیکان زد اما این ضربه زیبا به تیرک دروازه برخورد کرد. 
دقیقه 86 – شوت محکم سعید دقیقی از پشت محوطه جریمه با واکنش دیدنی رحمان احمدی از زیر طاق دروازه بیرون کشیده شد.


حاشیه:


* حدود پانصد هوادار به ورزشگاه شهدای شهر قدس آمدند تا شاهد بازی دو تیم باشند. 
*بازیکان دو تیم پیکان و سیاه جامگان یک ساعت و نیم قبل از بازی در ورزشگاه حاضر شدند.
* تمامی بازیکنان تیم سیاه جامگان پیش از آغاز بازی، به سوی نیمکت پیکانی ها رفتند و با مجید جلالی به خوش و بش پرداختند. 
* محمود شیعی و علی عباسی، مدیران عامل دو تیم پیکان و سیاه جامگان در ورزشگاه حضور پیدا کردند و شاهد بازی تیم های شان هستند.

*خداداد عزیزی چند بار به تصمیمات داور اعتراض داشت.
*اتصالی سیم برق در جایگاه خبرنگاران، چیزی نمانده بود تا واقعه ناگواری را رقم بزند که خوشبختانه این اتفاق به خیر گذشت.

*از حدود دقیقه 85، هوادارانی که در ورزشگاه حضور پیدا کردند برای قرعه کشی به سمت جایگاه آمدند. 
*دروازه بان سیاه جامگان به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نبود و جای خود را به دروازه بان دیگری داد. 
*به دلیل اینکه پیکانی ها سه تعویض خود را انجام داده بودند از 86 و با مصدومیت مهدی شیری این تیم 10 نفره به بازی خود ادامه داد.

دیدگاه‌ها