کد خبر : 1378571 | 19 آذر 1395 ساعت 16:37 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

آناستازی: مذاکراتم با ایران به نتیجه نمی‌رسد

جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد که ترجیح می‌دهد در باشگاه خود بماند و به احتمال فراوان مذاکراتش با ایران به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

آناستازی: مذاکراتم با ایران به نتیجه نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در حالی که در روزهای اخیر صحبت‌ها مبنی بر حضور آندره آناستازی مربی ایتالیایی در تیم ملی والیبال ایران بر روی نیمکت سرمربیگری به گوش می‌رسید اما او در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده که به احتمال فراوان پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی والیبال ایران را نمی‌پذیرد.

 

آناستازی که مربی باشگاه گدانسک در لهستان نیز است در گفت‌وگو با سایت WP لهستان، گفت: بله درست است که من از ایران پیشنهاد دارم اما اولویت اصلی من حضور در تیم باشگاهم است چرا که ارتباط خیلی خوبی با تیم گدانسک دارم. مسئولان فدراسیون والیبال ایران با من تماس گرفتند و با آنها صحبت‌های خوبی داشتیم اما از نظر من مذاکرات خیلی پیشرفته نیست.

 

وی ادامه داد: من پیشنهاداتی از تیم‌های آسیایی و ... دریافت کردم اما همانطور که گفتم هیچ کدام جدی نیست و فعلا در تیم باشگاهی‌ام کار می‌کنم. من خیلی درباره رفتن از گدانسک فکر نمی‌کنم چرا که اینجا را خانه خودم می‌دانم و معتقدم می‌توانم با این تیم به موفقیت‌های بیشتری برسم هر چند که می‌دانم کار سختی در پیش داریم.

 

این سایت لهستانی در گزارش خود نوشته است: اخیرا شایعاتی وجود داشت که آناستازی بعد از لوزانو سرمربی تیم ملی مردان ایران شود و ایتالیایی‌ها نیز این پیشنهاد را تایید کردند و اعلام کردند که او از ایران پیشنهاد داشته امابه نظر می‌رسد آناستازی تمایل زیادی برای قرارداد با ایران ندارد.

 

دیدگاه‌ها