کد خبر : 1378575 | 19 آذر 1395 ساعت 16:56 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرایش جدید صبا جواب نداد (عکس)

تیم فوتبال صبای قم با قبول ششمین شکست فصل به رتبه پانزدهم سقوط کرد.

به "گزارش ورزش‌سه"، هفته سیزدهم لیگ برتر با دیدار دو تیم سپاهان و صبای قم در ورزشگاه نقش جهان دنبال شد؛ شرایط دو تیم پیش از این دیدار به گونه ای بود که هیچ کدام از آن‌ها قصد باختن در این دیدار را نداشتند و برای پیروزی گام به میدان گذاشته بودند.


صبا که هفته گذشته در یک بازی جنجالی به استقلال باخته بود و با تیمی نصفه و نیمه پای به اصفهان گذاشته بود، به دنبال کسب پیروزی و فاصله گرفتن از انتهای جدول بود و تیم سپاهان هم آخرین پیروزی خود را در هفته دوازدهم مقابل سیاه جامگان تجربه کرده بود.

 

در این دیدار تیم میزبان از همان دقایق ابتدایی برتری خود را بر حریف دیکته کرد و در نهایت با نتیجه 4 بر 1 این دیدار را به سود خود به پایان برد. نتیجه ای که می توانست از این سنگین تر هم برای شاگردان صمد مرفاوی رقم بخورد.

 

لیگ پانزدهم صبای قم در هفته هفتم موفق به شکست 1 بر صفر سپاهان با سرمربیگری حسین فرکی شده بود. ادامه نتایج غیرقابل قبول سپاهان در نهایت منجر به استعفای حسین فرکی در هفته یازدهم شد.

 


صمد مرفاوی از 13 دیدار گذشته خود صاحب 1 پیروزی، 6 تساوی و 6 شکست شده است. نتایجی که این تیم را با 9 امتیاز تنها بالاتر از ماشین سازی بحران زده قرار می دهد.

 

 

 

1162380

 

عکس: شهرام شریفی

دیدگاه‌ها