کد خبر : 1378612 | 19 آذر 1395 ساعت 18:13 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: به غرورمان باختیم

پورموسوی می گوید به دلیل بازی مغرورانه بعضی بازیکنانش تعدادی تغییر در ترکیب خود برای بازی بعد انجام می دهد.

پورموسوی: به غرورمان باختیم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی بعد از شکست یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان در دربی اهواز در کنفرانس خبری گفت:

 


مستحق شکست بودیم
 مستحق این شکست بودیم تیمی که مدعی قهرمانی است و شعارمان این بود که امسال هم می‌توانیم شگفتی‌ساز باشیم نشان دادیم هنوز به افکاری که نیاز داریم نرسیدیم.

 

به غرور خودمان باختیم
 به فولاد و سعداوی تبریک می‌گویم که حقشان بود این بازی را ببرند. متاسفانه در نیمه اول بازیکنان در حد نام خودشان ظاهر نشدند و در بین دو نیمه هر قدر فکر کردم جمله به آنها بگویم چیزی به ذهنم نیامد. امروز بازیکنانم  به غرور خودشان باختند. البته فولاد تیم خوبی بود اما بازیکنان ما بعد از برد سایپا خودشان را فراموش کرده بودند.من وظیفه‌ام را انجام دادم و نمی‌خواهم در خصوص مسائل مالی صحبت کنم. به بازیکنان هم گفته‌ام که فعلاً دنبال پول نباشند و هر اتفاقی که می‌خواهد بیفتد نیم‌فصل رخ می‌دهد.

 

تغییرات در ترکیب
 وقتی بازیکن توپ را گل نمی‌کند به پول و سرمربی چه ربطی دارد، وقتی حریف روی یک حادثه به گل می‌رسد به پول ربطی ندارد مطمئناً در بازی آینده تعدادی از بازیکنان را تغییر می‌دهم تا نفراتی که در زمین هستند هم بدون غرور باشند و هم با انگیزه.تا مالک گروه ملی مشخص نشود نمی‌دانیم چه کاره هستیم نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد و همه به مدیریت باشگاه بستگی دارد. سعی می‌کنیم در دو هفته باقیمانده هم امتیازات لازم را بگیریم.

دیدگاه‌ها