کد خبر : 1378721 | 20 آذر 1395 ساعت 08:33 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

فقط دو مسابقه تا یک برد در یک سال؛

دو بازی تا رکورد تاریخی مرفاوی!

سرمربی صبای قم علاوه بر متحمل شدن ششمین شکست فصل، به رکورد منفی خود در تاریخ لیگ برتر ادامه داد.

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل صمد مرفاوی نتایج بسیار خوبی با صبای قم گرفت طوری که تیم او در پایان دور رفت رتبه ششم جدول را در اختیار داشت و اختلاف آنها با تراکتورسازی صدرنشین فقط 5 امتیاز بود اما تغییر تیم او به دلیل مشکلات مالی صبا و رفتن به پیکان برای بالا کشیدن این تیم که جایگاه یازدهم جدول را داشت خوشایندش نشد.


مرفاوی با پیکان در دور برگشت دو فصل قبل 9 تساوی و 6 باخت داشت که همین مسئله موجب شد تیم او بدون برد به دسته پایین‌تر سقوط کند و یک سال اخیر را خانه‌نشین شود.

 

1162527


این مربی امسال هم دوباره هدایت صبای قم را برعهده گرفت ولی برخلاف لیگ چهاردهم در کسب موفقیت‌های سابقش خوب عمل نکرد طوری که تا هفته دوازدهم با 6 تساوی، پنج باخت و تنها یک برد تیمش در رده چهاردهم قرار داشت اما بدترین نتیجه این فصل دیروز برای تیم او رقم خورد که برابر سپاهان اصفهان با نتیجه 4 بر یک شکست خوردند.


با باخت صبا برابر سپاهان رکورد منفی مرفاوی ادامه یافت و با احتساب نتایجش در پیکان، این مربی در 28 بازی اخیر که در لیگ برتر حضور داشته تنها صاحب یک برد شده و 15 تساوی و 12 باخت داشته و اگر این روند طی دو دیدار آینده صبا ادامه یابد او در طول یک فصل(30 مسابقه) با تنها یک برد رکورد منفی‌ای از خود برجای گذاشته است.

دیدگاه‌ها