کد خبر : 1378762 | 20 آذر 1395 ساعت 11:05 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم سه امتیاز به تبریز ببریم

حسینی: زمین، بازی هر دو تیم را خراب کرد

مدافع تیم گسترش فولاد با امیدواری می گوید که هویت این تیم بازگشته و آنها تحت هر شرایطی امتیاز کسب می‌کنند و در اکثر رقابت‌هایشان دست پر از میدان خارج می‌شوند.

حسینی: زمین، بازی هر دو تیم را خراب کرد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحسن حسینی درباره نتیجه بازی تیمش در برابر نفت تهران گفت: متاسفانه ترس حفظ نتیجه باعث می‌شود که عملکرد شما پایین بیاید و شش دانگ حواستان به سمت بازی می‌رود و این ترس به جان شما می‌افتد و به خودتان می‌گویید اشتباه نکنم و خطا نکنم. اما متاسفانه در این میان خطاهایی اتفاق می افتد و برای حریف ایجاد ضربه ایستگاهی می کند و در نهایت فرصت پیش افتادن از حریف را از شما می گیرد. 


او در خصوص نتیجه‌ای که حاصل شد می گوید: بازی درگیرانه‌ و فیزیکی‌ای داشتیم و عامل اصلی این بازی که زمین باشد اجازه بازی خوب را به هر دو تیم نمی‌داد مخصوصا به ما که بازی روی زمین، باتکنیک و با برنامه‌ای انجام می‌دهیم این زمین این اجازه را به ما نمی‌داد حتی جاهایی که باید می‌زدیم زیرش آنقدری زمین ناهموار بود که چمن زمین به هوا پرتاب می‌شد. نفتی ها هم می‌توانستند بازی خوبی داشته باشند که زمین بد اجازه این کار را حتی به آنها هم نداد. نه برفی بود و نه بارندگی اما این زمین همیشه خراب است. 


وی در ادامه افزود: بیشتر راه ها را امتحان کردیم و تاکتیک های مختلفی را در بازی پیاده کردیم تا در نهایت موفق به گلزنی در نیمه اول شدیم. در نیمه دوم هم با تدابیری که اندیشیدیم فشار تیم حریف را گرفتیم اما روی یک ضربه ایستگاهی مغلوب نفت شدیم. مساوی برای ما خوشایند است چون بازی بیرون از خانه است ولی ما می‌توانستیم 3 امتیاز را با خودمان به تبریز ببریم که نشد. البته اگر کمی فشار را بیشتر تحمل می‌کردیم می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.


مدافع گسترش درباره گلزنی‌اش می‌گوید: گلزنی فقط معطوف به مهاجم نیست، همه تیم باید در راستای موفقیت تیم تلاش کنند و کسی که ضربه آخر را تبدیل به گل می‌کند می‌شود زننده گل ولی این وظیفه گروهی است و اینکه چه کسی این کار را انجام بدهد خیلی اهمیت ندارد و کار تیمی است. کسی نمی‌گوید که سیدمحسن حسینی گل زد بلکه می‌گویند تیم گسترش بازی را یک ـ یک کرد. گل زده می‌شود تا تیم به موفقیت برسد.

دیدگاه‌ها