کد خبر : 1378807 | 20 آذر 1395 ساعت 13:33 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم بازهم بتوانم به میدان بروم

قدیمی‌پور: عامل باخت سیاه‌جامگان، داور بود

دروازه بان سیاه جامگان که در دقیقه نود از زمین اخراج شد معتقد است داور باعث شکست این تیم شد.

قدیمی‌پور: عامل باخت سیاه‌جامگان، داور بود

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی قدیمی پور درمورد شکست تیم سیاه جامگان مقابل پیکان گفت: بازی که مقابل پیکان انجام دادیم می توانستیم با تفاضل دو یا سه گل به برتری برسیم اما نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم تا در ثانیه های پایانی بازی با اشتباه مهلک داور و یک خطا به نفع حریف بازی را واگذار کنیم. 


او در این باره ادامه داد: متاسفانه خطایی برای حریف گرفته شد که اصلا خطا نبود و همان توپ تبدیل به گل شد، از نظر زمانی هم دیگر فرصتی باقی نمانده بود تا ما بتوانیم بازی را به تساوی بکشانیم. 


وی درباره داور این بازی گفت: به نظر من داور و کمک هایش در این بازی ضعیف عمل کردند و نتوانستند بازی را به خوبی اداره کنند، او در بیشتر دقایق بازی به سود تیم میزبان قضاوت می کرد این را هم بگویم که ۵ دقیقه وقت اضافه برای این مسابقه خیلی کم بود،کم کم داور برای این مسابقه باید نزدیک به 8 یا 9 دقیقه وقت اضافه اعلام می کرد. در مجموع داوری عامل باخت ما بود و نتوانست بازی را آن چنان خوب مدیریت کند، در ضمن داور بدون هیچ دلیلی به من اخطار اول را داد.


قدیمی پور درباره عملکرد خود در بازی برابر پیکان گفت: همیشه دنبال فرصت بازی کردن برای سیاه جامگان بوده و هستم، در بازی برابر پیکان هم بعد از مصدومیت دروازه بان مان در زمین حضور پیدا کردم که بتوانم برای تیمم مفید باشم اما اشتباه داور در نهایت باعث شکست ما بود. امیدوارم در دیدارهای آینده و در صورت صلاحدید کادرفنی بتوانم بازی های بهتری را برای سیاه جامگان انجام دهم.

دیدگاه‌ها