کد خبر : 1379000 | 21 آذر 1395 ساعت 01:30 | 100.4K بازدید | 2 دیدگاه

گلزنی دوباره در "سرخیو تایم"

سرخیو راموس؛ معجزه‌ساز برنابئو (عکس)

در اسپانیا وقتی رئال برابر حریف خود عقب است یا متوقف شده، به شوخی می گویند که بازی تا وقتی که راموس گل بزند ادامه خواهد داشت. هواداران رئال نیز تا ثانیه های پایانی هر بازی شکست تیمشان را باور نمی کنند.

سرخیو راموس؛ معجزه‌ساز برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همین هفته گذشته بود که راموس دقیقه 89 ال کلاسیکو توانست بازی 1-0 باخته در نوکمپ را به تساوی بکشاند. با همان گل، فاصله 6 امتیازی رئال با بارسا حفظ شد و جالب اینکه به فاصله یک هفته، راموس تاریخ را یک بار دیگر از نو نوشت.

 

حریف امشب رئال دپورتیوو بود و کهکشانی ها با 8 بازیکن متفاوت نسبت به ال کلاسیکو و بدون رونالدو پای به میدان گذاشتند.

 

نیمه اول بدون گل مساوی شد اما نیمه دوم، موراتا قفل دروازه دپور را گشود. چند دقیقه بعد در عین ناباوری و روی دو اشتباه از کاسیمیرو و راموس، دپورتیوو به دو گل متوالی دست یافت تا برنابئو شوکه شود.

 

 

1162814

 

 

1162813

 

 

اما این پایان کار نبود. ابتدا ماریانو دقیقه 85 توانست کار را به تساوی بکشاند و سپس راموس همچون همیشه، ناجی رئال در دقایق پایانی شد و با ضربه سر خود حکم برتری کهکشانی ها را امضا کرد تا این تیم با خیال راحت راهی ژاپن برای حضور در جام جهانی باشگاه ها شود.

 

البته گل های فراموش نشدنی کاپیتان رئال از نیمه نهایی لیگ قهرمانان همان فصل مقابل بایرن آغاز شد. با دو گل او بود که رئال توانست بایرن مونیخ را در آلیانس آره نا 4-0 شکست بدهد و راهی فینال لیسبون شود.

 

او سپس حساس ترین گل یک دهه اخیر رئال را در فینال لیسبون و در دقیقه 93، وارد دروازه اتلتیکو مادرید کرد تا کهکشانی ها به لطف این گل، بتوانند لا دسیما را فتح کنند.


درخشش راموس در جام باشگاه های جهان همان سال هم ادامه پیدا کرد و او در دیدار نیمه نهایی این رقابت ها مقابل کروز آزول مکزیک بار دیگر موفق به گلزنی شد. او در دیدار فینال مقابل سن لورنزو در فینال جام باشگاه های جهان، در حالی که ستاره های خط حمله رئال در گلزنی توفیقی نداشتند، بار دیگر با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا در فتح یک جام دیگر هم نقشی تعیین کننده داشته باشد.

 

فینال چمپیونزلیگ امسال در میلان، بار دیگر فرصتی بود تا راموس نشان بدهد که می تواند برای تیمش در گلزنی هم تاثیرگذار باشد. او تک گل کهکشانی ها را به اتلتیکو زد و در ضیافت پنالتی ها نیز یکی از پنالتی های رئال را به گل تبدیل کرد تا در فتح اوندسیما هم تاثیرگذار باشد.

 

دو ماه بعد و در دیدار سوپرکاپ اروپا برابر سویا، در حالی که رئال تا ثانیه های پایانی از حریف 2-1 عقب بود، باز هم این راموس بود که گل تساوی را برای رئال زد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود و در نهایت شاگردان زیدان در این دیدار 3-2 به پیروزی رسیدند.

 

 

 

 

1161149

 

1161152

 

1161151

 

1161154

 

1161153

 

1161156

 

1161155

دیدگاه‌ها