کد خبر : 1379011 | 21 آذر 1395 ساعت 08:17 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

 نخستین بار کارت قرمز مستقیم گرفتم؛

دیوسالار: فصل عجیبی را پشت سر می‌گذارم

مدافع صبای قم می‌گوید بازیکن خشنی نیست و تعجب می‌کند پس از چهار، پنج سال حضور در لیگ برتر چرا این فصل سه بار کارت قرمز گرفته است.

دیوسالار: فصل عجیبی را پشت سر می‌گذارم

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا دیوسالار با اشاره به شرایط صبا گفت: متاسفانه باخت‌های پیاپی بحران ایجاد کرده و سخت است از این شرایط عبور کنیم؛ تیم‌های دیگر مثل سایپا هم این اوضاع را تجربه کردند ولی با یک برد اوضاع عوض شده و ما نیز امیدوار هستیم با کسب پیروزی وضعیتمان را بهبود بخشیم.


او ادامه داد: چهار بازی سخت پشت سر گذاشتیم که تمام آنها تیم‌های مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی هستند و بودجه‌شان چندین برابر صباست؛ دو مسابقه دشوار دیگر هم با نفت تهران و استقلال خوزستان داریم ولی باید تلاش کنیم نتایج اخیر را جبران کنیم و با یک برد شرایط را تغییر دهیم.


مدافع صبای قم اضافه کرد: ما بازیکنان خوبی داریم ولی شرایط طوری شده ناکامی‌ها ادامه پیدا کند؛ این هفته برابر نفت تهران که تیم خوبی است بازی داریم و همه تیم با تمام وجود تلاش خواهیم کرد صاحب 3 امتیاز شویم و رتبه‌مان در جدول را اتقاء دهیم؛ نفت درحال حاضر چهارم جدول است و تیم خوبی دارد؛ تیم‌های آقای دایی همیشه خوب بوده اما با تمام احترام به آنها این هفته به دنبال پیروزی هستیم و می‌توانیم به آن برسیم.


دیوسالار با بیان اینکه صبا بازیکنان و تیم باشخصیتی دارد، عنوان کرد: متاسفانه چند هفته اخیر روی نوار شکست افتاده بودیم ولی از همین بازی با نفت تهران باید تلاش کنیم و امیدوار هستیم با یک برد اوضاع را تغییر دهیم. صبا تیم خوب و با شخصیتی است ولی متاسفانه اقبال در هفته‌های گذشته با آن یار نبود.


مدافع صبا به غایبان پرتعداد تیمش طی هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه هر هفته به خاطر محرومیت و بعضا مصدومیت بازیکنان زیادی را در اختیار نداریم و از طرف دیگر داوری‌ها چند مسابقه است به ضرر ما تمام می‌شود؛ بازی با سیاه جامگان و گسترش فولاد گل صحیح‌مان و چند دیدار دیگر پنالتی‌هایمان را نگرفتند ولی در سمت مقابل به دلایل عجیبی بازیکن ما را محروم می‌کنند؛ امیدوارم در ادامه بازی‌ها داوری‌ها بهتر شود و ما بیش از این متضرر نشویم.


دیوسالار درخصوص سه کارت قرمزی که در این فصل گرفته است، عنوان کرد: واقعا بازیکن خشنی نیستم ولی نمی‌دانم چرا امسال این اتفاقات می‌افتد و روی من زوم شدند! طی چهار، پنج فصل اخیر حتی یک بار کارت قرمز نگرفته بودم ولی امسال دو مرتبه به دلیل دو کارت زرد پشت سر هم و بازی با استقلال برای بار اول طی فوتبالم اخراج مستقیم شدم؛ خودم هم این اوضاع را باورم نمی شود و تعجب می‌کنم و فصل عجیبی پشت سر می‌گذارم.

دیدگاه‌ها