کد خبر : 1379013 | 21 آذر 1395 ساعت 08:19 | 220.5K بازدید | 14 دیدگاه

حضور 4 بازیکن از نورآباد ممسنی

تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر

هفته سیزدهم لیگ در حالی به پایان رسید که مشخص شد قهرمان نیم فصل یکی از دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی خواهند بود، تیم منتخب این هفته با حضور پر تعداد تراکتوری‌ها را مرور می‌کنیم.

تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر

به گزارش"ورزش سه"، هفته سیزدهم بعد از گل ثانیه های پایان وحید امیری به اتمام رسید تا پرسپولیس صدرنشین باقی بماند و تراکتورسازی با برد در بازی هفته برابر استقلال در رده دوم قرار گرفت و البته نزدیک ترین به تیم صدرنشین. 


در انتهای جدول نیز ماشین سازی با 6 و صبای قم با 9 امتیار قراردارند که این هفته را با شکست به پایان رساندند. با توجه به عملکرد مناسب هافبک ها و مهاجمان سیستم تیم منتخب این هفته را 3-4-3 انتخاب کردیم. 11 بازیکن برگزیده تیم منتخب ورزش سه را مرور می کنیم:


دروازه‌بان

 

شهاب گردان(پدیده مشهد)
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 1 بار

 

1162688


گردان در بازی مقابل تیم سابقش پرسپولیس توانست بارها برابر حملات پردامنه قرمزها مقاومت کند و حداقل در سه صحنه مانع از باز شدن دروازه اش شود اما در نهایت تلاش او کارساز نشد تا پدیده اینبار بدون امتیاز بازی را ترک کند. با وجود اینکه او دوبار دروازه اش را باز شده دید اما به پاس سیو های فوق العاده اش در بازی امروز و البته بازی قبل در برابر تراکتور، او به عنوان دروازه بان تیم منتخب ورزش سه انتخاب شد. دروازه بانی که اگر نبود شاید نتیجه عجیب و غریبی در بازی های این هفته و هفته قبل پدیده به دست می آمد.

 

 


مدافعان

 

سید محسن حسینی(گسترش فولاد )
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 1 بار

 


سیدمحسن حسینی مدافع گسترش فولاد برابر نفت تهران عملکرد خوبی برای تیمش داشت. او علاوه بر اینکه تک گل گسترش فولاد را به ثمر رساند، در خط دفاع نیز موفق ظاهر شد. حسینی چند موقعیت خوب را از مهاجمان نفت تهران گرفت و عاملی برای امتیاز گیری و حفظ رکورد گسترش در نباختن بیرون از خانه شد.

 


خالد شفیعی(تراکتورسازی)
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 1 بار

 


علاوه بر عملکرد خوب در خط دفاعی و فرصت ندادن به مهاجمان حریف، خالد شفیعی در دیدار مقابل استقلال تهران یک بار دیگر با پرتاب های بلند خود مشکلات زیادی را برای خط دفاعی این تیم پدید آورد؛ به طوری که گل دوم تراکتورسازی هم روی یکی از همین پرتاب‌ها و به هم ریختگی خط دفاعی استقلال تهران به ثمر نشست.
 
نمایش خوب خالد شفیعی باعث شد تا علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال با اشاره به نقش پررنگ او در شکست برابر میهمان، پرتاب اوت‌های این بازیکن را دغدغه استقلال در هفته منتهی به این دیدار بنامد.

 


سجاد مشکل پور(سایپا)
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 1 بار

 

1162312


مدافع شادگانی تیم سایپا برابر تیم صنعت نفت آبادان توانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد و علی رغم اینکه صنعت نفت نتوانست خطرات زیادی روی دروازه سایپا به وجود آورد اما  در همان تعدادی که این تیم به سمت دروازه سایپا یورش برد عملکرد قابل قبولی داشت و نمره قبولی گرفت تا در بازی بی روح هفته، او در تیم منتخب ما حاضر باشد.

 

 


هافبک‌ها

 

 

مهدی کیانی(تراکتورسازی)
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 3بار

 

1130910


کاپیتان تراکتورسازی با بستن بازوبند کاپیتانی بر بازوی اخباری روح یکدلی و رفاقت در تیمش را نشان داد، او در بازی برابر استقلال و البته جنگ با مدافعان آبی پوش بسیار عالی عمل کرد و نشان داد که هنوز هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

 


محمد رضا حسینی(ذوب آهن)
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 1 بار

 

1162831


همشهری سروش رفیعی در تیم ذوب آهن اصفهان توانست در بازی برابر ماشین سازی تبریز عالی عمل کند، این هافبک تند و تیز و البته تکنیکی پاس هر دو گل ذوبی ها را داد تا اصلی ترین عامل پیروزی تیمش باشد. حسینی یکی دیگر از بازیکنان شهر ستاره پرور نورآباد ممسنی است.

 

 

سروش رفیعی(تراکتورسازی)
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 1 بار

 

1162433


هافبک کاربلد تراکتوری ها در بازی برابر استقلال بازهم نشان داد تا بازیکن بازی های بزرگ است، او علاوه بر اینکه پاس گل اول تیمش را به حاتمی داد در بسیاری از صحنه ها با تکنیک بالایش هافبک ها و مدافعین تیم استقلال را به هم ریخت تا بتواند در برد تیمش تاثیر بسزایی داشته باشد. مطمئنا رفیعی حضورش در هر تیمی نعمت است و باید دید در نیم فصل این شاه ماهی به چه تیمی خواهد رفت.

 

 

وحید امیری(پرسپولیس تهران)
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 3بار

 

1162663


وحید امیری در بازی برابر پدیده مشهد نیز در حالی که همه از کسب 3 امتیاز ناامید شده بودند بار دیگر از غافلگیری مدافعان حریف سود برد و توانست گل تضمین کننده صدرنشینی این تیم را به ثمر برساند.امیری در هوای سرد مشهد خودی نشان داد تا نشان دهد بی خود و بی جهت در ابتدای فصل خواهان زیادی نداشته است.

 

 

مهاجمان


ساسان انصاری(فولاد خوزستان)
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 5 بار

 

1162596

 

مهاجم تیم فولاد بازهم برای قرمزهای اهوازی گل زد و بازهم گل سه امتیازی! او در بازی دربی اهوازی ها توانست پاس زیبای سینا مریدی را با یک بغل پای حرفه ای به گل سه امتیازی تیمش تبدیل کند. انصاری که ابتدای هفته قبل در نود حاضر شده بود با این گل نشان داد که نود نحسی ندارد. او با این گل به رکورد 10 گل در 9 بازی برای فولاد خوزستان رسید.این چهارمین بازیکن نورآبادی تیم منتخب هفته سیزدهم است.

 


فرزاد حاتمی(تراکتورسازی)
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 1 بار

 


بدون شک بهترین بازیکن بازی استقلال و تراکتوزسازی فرزاد حاتمی بود؛ این باریکن در دیدار مقابل تیم سابق خود نیز درخشید و با جایگیری‌های مناسب، موفق به ثبت دو گل در این دیدار شد. در صحنه گل اگر چه در ابتدا حاتمی در آفساید قرار داشت، اما در ادامه خود را به نزدیکی محمد ابراهیمی که صاحب توپ شده بود رساند و محمد ابراهیمی هم با از خودگذشتگی توپ را در دهانه دروازه خالی به حاتمی رساند تا گل برتری برابر استقلال ثبت شود و تیم تراکتورسازی با یک پیروزی ارزشمند از ورزشگاه آزادی خارج شود.
 

 

مهرداد محمدی(سپاهان اصفهان)
تعداد حضور در تیم منتخب ورزش سه: 1 بار

 

1162533


بالاخره طلسم گل نزدن های مهرداد محمدی برای سپاهان در بازی با صبای قم شکست و البته او توانست دوبار دروازه تیم صبا را باز کند تا نشان دهد هنوز هم می تواند با روشن شدن موتور گلزنی اش برای تیم خود موثر واقع شود.البته او وقتی گل اول خود برای سپاهان را به ثمر رساند با درآوردن پیراهن خود خوشحالی کرد و البته یک کارت زرد به جان خرید.

دیدگاه‌ها